کد خبر:248828
پ
zimqbqlw

دومین جام فصل پرسپولیس یا انتقام استقلال

پرسپولیس به دنبال دومین جام فصل و استقلال برای پایان خوش در فینال جام حذفی می‌جنگد.

یه گزارش پایگاه خبری تحلیلی احرارگیل،پرسپولیس به دنبال دومین جام فصل و استقلال برای پایان خوش در فینال جام حذفی می‌جنگد.

ریکاردو ساپینتو سرمربی استقلال که برای شرکت در نشست خبری پیش از این بازی با تأخیر حاضر شده بود، در ابتدای صحبت‌هایش درباره اینکه آیا شرایط سخت مالی می‌تواند در روحیه تیم اثرگذار باشد گفت: امیدوارم که اینگونه نباشد. خودم حدود هفت، هشت ماه است حقوقم را دریافت نکرده‌ام. هر هفته هم فقط قول، قول، قول برای دریافت داشته‌ایم. تاکنون شرایط برای من، کادر فنی، کادر پزشکی و بازیکنان تغییری نکرده است. تا الآن کسی پولی دریافت نکرده است.

* با قلبمان و با تمام وجود برای فینال می‌جنگیم

سخت است که بخواهیم روی کارمان تمرکز کنیم. همانطور که می‌توانید تصور کنید، ما از این بابت خسته‌ایم. ولی ما ذهنمان را روی این گذاشته‌ایم که فقط یک بازی آخر و یک فینال مانده و باید آن را ببریم. با تمام قدرت به جلو می‌رویم. زورمان را می‌زنیم، آن شهامت و شجاعتی که باید داشته باشیم را داریم. با قلبمان و با تمام وجود برای این فینال می‌جنگیم.

یحیی گل‌محمدی سرمربی تیم پرسپولیس در نشست خبری پیش از دربی حضور یافت و در حالی که خبرنگاران زیادی را در سازمان لیگ می‌دید، صحبتهای خود را آغاز کرد.

سرمربی پرسپولیس در این مصاحبه نسبتا طولانی به سوالات پیرامون شهرآورد پاسخ داد اما لحظه جنجالی این نشست خبری مربوط به جایی بود که یحیی در مورد داوری صحبت کرد و درخواست استقلال برای داور خارجی را «هجمه» خواند.

گل‌محمدی در مورد شایعه جدایی از پرسپولیس، از پاسخ به خبرنگار اجتناب کرد و گفت که بعد از پایان فصل در این مورد صحبت می‌کند. این در شرایطی است که در طول نشست خبری کمتر پیش آمد که لبخند به روی لبان یحیی بیاید و او اغلب با چهره جدی پاسخگوی سوالات بود.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.