کد خبر:248696
پ
n00839949-b
🌷 «یادی که دردلهاهرگزنمی میرد یادشهیدان است» 🌷

جمعه های «شهدایی» احرار/ باج دادن شهید حسین اسکندرلو به خاطر یک عکس!

همرزم شهید اسکندرلو می‌گوید: حاج حسین مدام با من شوخی کرده و مرا اذیت می کرد. یک بار عکس خنده‌داری از او گرفتم که دوست نداشت کسی آن را ببیند. با لحن تهدید به شوخی گفتم: خیلی جالب می‌شه اگه این عکس چاپ بشه و بچه‌های گردان ببینن.

گروه ایثارو مقاومت پایگاه خبری تحلیلی احرارگیل؛هرجمعه باشما با شهدائیم،/جمعه های «شهدایی» احرار/ باج دادن شهید حسین اسکندرلو به خاطر یک عکس!

 

🌹شهیدان را نیازی به گفتن و نوشتن نیست ، آنان نانوشته دیدنیو خواندنی هستن.

می‌خواهیم هر جمعه کار را با تبرک و مدد از این عارفان عاشق آغاز کنیم و با نامی و یادی از این ستاره‌ها شب کنیم ؛باشد که ادای دینی بر آن همه رشادت، شهامت، مجاهدت و …ان شاءلله.

رزمندگان لشکر ۱۰ سیدالشهدا در تهران همگی با نام حاج حسین اسکندرلو آشنا هستند. او جوانی جسور و شجاع از اهالی محله افسریه تهران بود که ۱۳ اردیبهشت سال ۶۵ در منطقه فکه به شهادت رسید و پیکرش در بهشت زهرای تهران به خاک سپرده شد.

حسین در کنار اقتدار و جدیت در امر فرماندهی بسیار اهل مطالعه و شوخ بود. یکی از دوستانش خاطره‌ای از شوخ طبعی‌هایشان با حسین را اینگونه روایت می‌کند:

حاج حسین مدام با من شوخی کرده و مرا اذیت می‌کرد. به گوشه‌ای رفتم و او را صدا زدم.

گفت: اکبر، چی شد؟ من هم عکس خنده‌دار را به او نشان دادم و حسابی جا خورد. گفتم:

خیلی جالب می‌شه اگه این عکس چاپ شده و بین بچه‌های گردان پخش بشه.

گفت: باید چی کار کنم که جالب نشه؟ قرار شد هشت بار مرا در رستوران مهمان کند و هر بار من قطعه‌ای از عکس را بریده و به او بدهم. بارها و بارها مرا مهمان کرد، ولی من همیشه اطراف عکس را قیچی کرده و به او می‌دادم.

روزی که حقوقش را گرفته بود، پیش من آمد و گفت: عکسمو چند می‌فروشی؟ گفتم: قیمت نداره داداش! اگه می‌خوای کسی از وجود این عکس باخبر نشه، باید به مهمان کردنم ادامه بدی.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.