کد خبر:248695
پ
Thumbnail_ce93e2219c6756106c8a5c98020e87de528a0372
🌷 «یادی که دردلهاهرگزنمی میرد یادشهیدان است» 🌷

جمعه های «شهدایی» احرار/ وصیت شهید عظیم محسنی پور، فومن: هرگز نگذارید اثر خونی که به نا حق ریخته پایمال شود

هرگز نگذارید اثر خونی که به نا حق ریخته پایمال شود. در هر کجا و در هر لباسی که هستید نگذارید که کج روی های زمانه ما را از این راه و خط الهی جدا سازد.

گروه ایثارو مقاومت پایگاه خبری تحلیلی احرارگیل؛هرجمعه باشما با شهدائیم،/جمعه های «شهدایی» احرار/ وصیت شهید عظیم محسنی پور، فومن: هرگز نگذارید اثر خونی که به نا حق ریخته پایمال شود

🌹شهیدان را نیازی به گفتن و نوشتن نیست ، آنان نانوشته دیدنیو خواندنی هستن.

می‌خواهیم هر جمعه کار را با تبرک و مدد از این عارفان عاشق آغاز کنیم و با نامی و یادی از این ستاره‌ها شب کنیم ؛باشد که ادای دینی بر آن همه رشادت، شهامت، مجاهدت و …ان شاءلله.

وصیتنامه شهید عظیم محسنی پورفومنی

فرازهایی از وصیت نامه ی شهید:
خدایا! این بنده ناچیز را در پیشگاه با عظمتت بپذیر و مرا همچون کسانی قرار ده که با تمام جانفشانی به عهد خود پایبند بودند و توانستند این امانت الهی را در جان و فطرت هر انسان پاکی وجود دارد به سلامت نگهداری کنند.
بله! شهیدانی که در هر لحظه و هر کجا چه در صدر اسلام و چه در طول راه پرفراز و نشیب اسلام و چه در جنگ تحمیلی این هدف را با تمام وقار به اثبات رساندند. گرچه هرگز لایق چنین عظمتی نیستم اما حالا که در زیر خط ولایت قرار گرفته ام خودم را اندکی به آنها نزدیکتر می بینم و امیدوارم مسیر رسیدن ذره ای به دریا باشد. ذره ای که از مسیرهای گوناگون رودخانه را طی می کند اما جز دریا هدفش نمی باشد و جز آن چیزی نمی تواند او را به بی نهایت برساند.
هرگز نگذارید که اثر خونی که به نا حق ریخته پایمال شود. در هر کجا و در هر لباسی که هستید نگذارید که کج روی های زمانه ما را از این راه و خط الهی جدا سازد.
به امید پیروزی حق بر باطل.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.