کد خبر:248478
پ
۱۴۰۱۱۲۰۲۲۰۱۵۲۱۱۲۱۲۷۱۰۵۵۸۴

عامل تیراندازی مرگبار ورامین دوست همسرش را هم در پاکدشت به قتل رساند

معاون فرهنگی و اجتماعی پلیس شرق استان تهران از پیگیری ویژه برای دستگیری عامل دو قتل در ورامین و پاکدشت خبر داد و گفت: قاتل خانم ورامینی پس از ارتکاب جرم متواری و در یکی از روستاهای پاکدشت اقدام به قتل دوست همسرش کرد.

یه گزارش پایگاه خبری تحلیلی احرارگیل، سرهنگ حسن زاده شهابی از دستور ویژه سردار القاصی مهر در خصوص دستگیری عامل تیراندازی منجر به قتل خانوادگی در ورامین و پاکدشت خبر داد و گفت: صبح امروز چهارشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ فردی با استفاده از یک قبضه سلاح گرم اقدام به تیراندازی و قتل یک خانم در شهر ورامین کرد و بلافاصله به‌وسیله یک دستگاه موتور سیکلت از محل متواری شد.

وی افزود: پس از آن پلیس در کمترین زمان ممکن در محل حاضر و در بررسی‌های اولیه مشخص شد قاتل از اتباع افغانستانی بوده که به دلیل اختلاف خانوادگی همسر خود را به ضرب گوله به قتل رسانده است.

معاون فرهنگی و اجتماعی پلیس شرق استان تهران در ادامه گفت: متهم پس از قتل در ورامین به یکی از روستاهای شهرستان پاکدشت مراجعه و طی یک اقدام جنون آمیز یکی از دوستان همسرش را که وی هم خانمی از اتباع افغانستانی بود با استفاده از سلاح گرم و شلیک گلوله با انگیزه‌های نامعلوم به قتل می‌رساند.

سرهنگ شهابی خاطرنشان کرد: با دستور سردار القاصی مهر فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران از لحظات اولیه ارتکاب جنایت تیم‌های عملیاتی ویژه پلیس برای شناسایی و دستگیری قاتل تشکیل و اقدامات فنی و تخصصی خود را آغاز کردند.

پلیس شرق تهران در اطلاعیه‌ای از شهروندان خواست گزارشات و اطلاعات خود در این خصوص با تلفن ۱۱۰ به پلیس اعلام کنند.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.