کد خبر:247588
پ
Thumbnail_85cc838cea7e379ad260f6f24d840127cfc321aa
🌷 «یادی که دردلهاهرگزنمی میرد یادشهیدان است» 🌷

جمعه های «شهدایی» احرار/ وصیت شهید احمدرضا رنجبر،املشی: به همه سفارش می کنم در صحنه های سخت انقلاب اسلامی امام را تنها نگذارند

من به همه سفارش می کنم در صحنه های سخت انقلاب اسلامی، امام را تنها نگذارند. به پدر و مادرم می گویم که انسان رفتنی است، اما آن رفتنی خوب است که انتخابی و شهادت گونه باشد.

گروه ایثارو مقاومت پایگاه خبری تحلیلی احرارگیل؛هرجمعه باشما با شهدائیم،/جمعه های «شهدایی» احرار/ وصیت شهید احمدرضا رنجبر،املشی: به همه سفارش می کنم در صحنه های سخت انقلاب اسلامی امام را تنها نگذارند

 

🌹می‌خواهیم هر جمعه کار را با تبرک و مدد از این عارفان عاشق آغاز کنیم و با نامی و یادی از این ستاره‌ها شب کنیم ؛باشد که ادای دینی بر آن همه رشادت، شهامت، مجاهدت و …ان شاءلله.

وصیت نامه سرباز فداکار اسلام احمدرضا رنجبر

بسم الله الرحمن الرحیم
ان الله یحب الذین یقاتلون فی سبیله صفا کانهم بنیان مرصوص

با درود و سلام به پیشگاه آقا امام زمان و نایب بر حقش امام امت و با سلام فراوان خدمت رزمندگان جبهه های حق علیه باطل.
خدایا تو را شکر می گویم که خدمت سربازی ام را در زمان وجود امام و انقلاب اسلامی قرار دادی، خداوندا هزاران بار تو را شکر می گویم که مرا در این زمان در امتحان الهی قرار دادی. ای خدای مهربان از تو می خواهم که مرا در این سیر پرپیچ و خم همواره بر صراط مستقیم ثابت قدم داری. پروردگارا راضی ام به رضای تو و براه تو. خداوندا آرزوی بزرگ من این است که امام امت این مظلوم تاریخ بر کفر جهانی پیروز شود و اسلام پس از ۱۴۰۰ سال از دست از خدا بی خبران نجات یابد. آرزوی دیگرم این است که مردم مسلمان هر چه بیشتر با هم وحدت داشته باشند. سفارش من به حزب ا… این است که با کمک ها و تلاشها نگذارند مسئله جنگ به ضرر اسلام تمام شود. من می ترسم خدای نکرده خون شهداء بر اثر سکوت و بی تفاوتی و بی دقتی در مورد جنگ پایمال شود.
من به همه سفارش می کنم در صحنه های سخت انقلاب اسلامی، امام را تنها نگذارند. به پدر و مادرم می گویم که انسان رفتنی است، اما آن رفتنی خوب است که انتخابی و شهادت گونه باشد. اگر کسی از شهادت من ناراحت باشد من راضی نیستم و به برادران و خواهرانم سفارش می کنم در مورد مسائل انقلابی و اسلامی بیشتر مطالعه کنند، درسها را خوب بخوانند، به قرآن و عبادات اهمیت بیشتری بدهند، با بسیج و نهادهای انقلابی همکاری داشته باشند، همه حواس شما روی امام و اسلام و انقلاب باشد و روی قبر من عکس مبارک امام را قرار دهید که شادکننده روح من است. به همه دوستانم و برادران بسیجی و گروه مقاومت سلام می رسانم و اگر ناراحتی از من دیدند انشاء ا… ببخشند و از زحمات پدر و مادرم که مرا بزرگ کردند و مرا هدیه راه خدا کردند بسیار تشکر می کنم.
والسلام
خداحافظ امام
احمدرضا رنجبر

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.