کد خبر:247250
پ
۰۰_b417804f99d9eb02a97ade4e9651e11a36fa422e
🌷 «یادی که دردلهاهرگزنمی میرد یادشهیدان است» 🌷

جمعه های «شهدایی» احرار/ وصیت نامه شهید هادی بابائی ریابی، املش: درخت کهنسال اسلام را خون می باید،جوانان جان برکف بایدمخلصانه برخیزند

گروه ایثارو مقاومت پایگاه خبری تحلیلی احرارگیل؛هرجمعه باشما با شهدائیم،/جمعه های «شهدایی» احرار/ وصیت نامه شهید هادی بابائی ریابی، املش: درخت کهنسال اسلام را خون می یابدجوانان های جان برکف بایدمخلصانه برخیزند.   می‌خواهیم هر جمعه کار را با تبرک و مدد از این عارفان عاشق آغاز کنیم و با نامی و یادی از این ستاره‌ها شب […]

گروه ایثارو مقاومت پایگاه خبری تحلیلی احرارگیل؛هرجمعه باشما با شهدائیم،/جمعه های «شهدایی» احرار/ وصیت نامه شهید هادی بابائی ریابی، املش: درخت کهنسال اسلام را خون می یابدجوانان های جان برکف بایدمخلصانه برخیزند.

 

🌹می‌خواهیم هر جمعه کار را با تبرک و مدد از این عارفان عاشق آغاز کنیم و با نامی و یادی از این ستاره‌ها شب کنیم ؛باشد که ادای دینی بر آن همه رشادت، شهامت، مجاهدت و …ان شاءلله.

 

 

 

وصیت نامه شهید هادی بابائی ریابی

بسمه تعالی
فرازی از وصیت نامه شهید هادی بابایی
بادرودوسلام برمهدی منجی انسانها وفرمانده اصلی تمامی رزمندگان درجبهه های نبردکه به خاطرحق وحقانیت جان می دهند وبا سلام به رهبرعظیم الشان انقلاب ودرودبه روان شهیدان وسلام به پدران ومادران شهید داده ایران.
پس از گذشت قرنها سکوت وظلمت باردیگرندای هل من ناصرینصرنی حسین بربام بلند انسانیت طنین افکند.
چراکه درخت کهنسال اسلام را خون می یابدجوانان های جان برکف بایدمخلصانه برخیزند وجان برطبق اخلاص نهند تا شکوه اسلام از میان غبارجاهلیت بیرون بکشندوالوان رحمت ورجاراباخون خودشستشودهند. بارالهااگرهزاربارکشته وزنده شوم بازهم شهادت را اختیار می کنم چه خوش است کشته شدن درراه حق. از مردم نیز می خواهم طرفداراین انقلاب باشند.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.