کد خبر:247015
پ
باران
مدیرکل هواشناسی گیلان خبر داد

بارش باران در گیلان طی ۳ روز آینده

مدیرکل هواشناسی گیلان با بیان اینکه به تدریج از فردا شاهد نفوذ سامانه بارشی و ناپایدار به منطقه خواهیم بود، گفت: بارندگی طی یکشنبه تا سه شنبه به تناوب ادامه دارد و در ارتفاعات و دامنه ها شدید خواهد بود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی احرارگیل،مدیرکل هواشناسی گیلان با بیان اینکه به تدریج از فردا شاهد نفوذ سامانه بارشی و ناپایدار به منطقه خواهیم بود، گفت: بارندگی طی یکشنبه تا سه شنبه به تناوب ادامه دارد و در ارتفاعات و دامنه ها شدید خواهد بود.

محمد دادرس در گفت وگو با ایسنا، آسمان گیلان را صاف تا نیمه ابری همراه با افزایش ابر و وزش باد دانست و اظهار کرد: منجیل با ۲۰.۸ درجه سلسیوس و اسب وونی با ۹.۹ با درجه سلسیوس به ترتیب گرم ترین و سردترین نقاط استان هستند.

وی نقشه های هواشناسی را نشان دهنده استقرار جوی غالبا پایدار طی امروز در منطقه دانست و افزود: طی این مدت گاهی با شکل گیری ناپایداری های موقتی شرایط برای افزایش ابر و وزش باد و بارش پراکنده به ویژه در ارتفاعات فراهم می شود.

مدیرکل هواشناسی گیلان با بیان اینکه به تدریج از فردا شاهد نفوذ سامانه بارشی و ناپایدار به منطقه خواهیم بود، تصریح کرد: افزایش ابر و مه آلود شدن هوا و بارندگی رگباری به ویژه در ارتفاعات و دامنه ها و وزش باد و رعد و برق و تگرگ در مناطق مستعد از پدیده های مورد انتظار است.

دادرس از تداوم فعالیت این سامانه بارشی تا سه شنبه خبر داد و خاطرنشان کرد: بارندگی طی یکشنبه تا سه شنبه به تناوب ادامه دارد و در ارتفاعات و دامنه ها شدید خواهد بود.

وی منطقه اثر سامانه ناپایدار مذکور را همه شهرستان ها دانست و گفت: احتمال آبگرفتگی و بالا آمدن سطح آب رودخانه ها و مسیل ها و جاری شدن سیلاب و لغزش و رانش و خسارت به محصولات کشاورزی و برخورد صاعقه و تگرگ وجود دارد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.