- پایگاه خبری تحلیلی احرارگیل - https://ahrargil.ir -

مجددا احساس تکلیف آقایان گل کرد!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی احرارگیل [1]،حجت الاسلام والمسلمین حمید رسایی: در طول شش ماهی که کشور درگیر بی‌سابقه‌ترین جنگ شناختی بود، اگر شما اثری از حضور فعال، صریح، روشنگرانه، دشمن‌شکن و بصیرت‌افزای اعضای جمنا، شمنا، شانا، مانا، اونا، اینا و … در مقابله با هجمه گسترده رسانه‌های معاند خارجی و دنباله‌های داخلی آنها بودید، ما هم بودیم. گفت گشتم نبود، نگرد نیست!

اما حالا که اغتشاشات پایان یافته، کت و شلواری‌های اتو کشیده و عبا به دوش‌های شیک پوش که در طول این شش ماه، خط اتوی شلوارشان بهم نخورده و ذره‌ای غبار روی عبایشان ننشسته و بدنه‌ای که خون‌دل می‌خوردند را تنها گذاشته بودند، از راه می‌رسند و احساس تکلیف‌‌ها گل می‌کند!

جمله “از اختلافات درون جبهه انقلاب پرهیز کنید” هم یعنی سؤال نکنید که شما این شش ماه کجا بودید! سؤال‌ نکنید که چرا وقتی امت انقلابی دنبال دهان خواصی می‌گشت تا صدای آنها باشد، شما آن دهان نبودید! کنکاش نکنید که چرا در قبال این صف‌بندی بی‌سابقه گوشه عزلت گزیدید و یقه مسئولان ترک فعل‌ کرده را نگرفتید!

خسته‌نباشی دلاور! چشم، حتما باید از اختلاف درون جبهه انقلاب خودداری کرد، همان انقلابی که در این شش ماه بی‌سابقه‌ترین صف‌بندی برای زمین زدنش درست شد و عده‌ای عافیت‌طلبی کردند. فقط قبل از آن، منتظر ارائه کارنامه کسانی هستیم که در ایام انتخابات‌ها برای تعیین سهمیه #دامادها و #کیف_کش‌ها دور یک میز می‌نشینند و با جا زدن #خواب به عنوان #پیام، تعیین تکلیف و اعمال وحدت می‌کنند!