کد خبر:246851
پ
۰۰vw0pkf (1)

لیگ اروپا/ دوئل آزمون-جهانبخش به نیمه‌نهایی موکول شد!

رویارویی بسیاری از این تیم‌ها با هم می‌تواند بسیار جذاب و نفس‌گیر باشد اما شاید یکی از جذاب‌ترین دیدارهای این مرحله تقابل رم و یوونتوس باشد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی احرارگیل،قرعه‌کشی مرحله یک چهارم نهایی لیگ اروپا انجام شد و حالا تیم‌های حاضر در این مرحله با رقبای خود برای صعود به جمع چهار تیم پایانی آشنا شدند.

تیم‌های فوتبال رم، یوونتوس، اسپورتینگ، لورکوزن، فاینورد، منچستریونایتد، سویا و سن ژیل هشت تیم حاضر در این مرحله هستند که به شرح زیر به مصاف یکدیگر خواهند رفت؛

منچستریونایتد – سویا

اسپورتینگ – یوونتوس

بایر لورکوزن – سن ژیل

رم – فاینورد

در ادامه با حواشی و نکات این مراسم همراه باشید؛


در صورت صعود لورکوزن و فاینورد، شاهد تقابل علیرضا جهانبخش و سردار آزمون در مرحله نیمه‌نهایی خواهیم بود.


با قرعه‌کشی تقابل‌های مرحله نیمه‌نهایی مشخص شد. برنده بازی یوونتوس – اسپورتینگ به مصاف برنده بازی منچستر – سویا خواهد رفت.


 فاینورد با علیرضا جهانبخش هم به مصاف رم، تیم تحت هدایت مورینیو خواهد رفت.


 بایر لورکوزن با سردار آزمون به مصاف سن‌ژیلو از بلژیک خواهد رفت.


تیم فوتبال یوونتوس نیز در مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف اسپورتینگ خواهد رفت.


نخستین قرعه خارج شده از گوی‌ها، از تقابل منچستریونایتد و سویا حکایت دارد.


فینال این مسابقات در مجارستان برگزار خواهد شد.

1833128

شاید بدترین و در عین حال جذاب‌ترین قرعه ممکن برای دوستداران ایرانی فوتبال، برخورد بایر لورکوزن و فاینورد با هم خواهد بود.


زولتان گرا به عنوان یکی از میهمانان مراسم برای قرعه‌کشی روی سن آمد.


سردار آزمون و علیرضا جهانبخش دو ستاره فوتبال ایران هستند که در این مرحله حضور خواهند داشت.


بی‌تردید فرم کنونی منچستریونایتد این تیم را به بخت اصلی قهرمانی در این رقابت‌ها تبدیل کرده است.


شاگردان اریک تن‌هاخ در جایگاه سوم جدول رده‌بندی لیگ برتر انگلیس قرار دارند و یکی از شگفتی‌های این فصل به حساب می‌آیند. مارکوس رشفورد امسال در تمامی رقابت‌ها ۱۶ گل به ثمر رسانده و حالا عنوان آقای گلی این رقابت‌ها را در اختیار دارد. برونو فرناندز هم سه پاس گل تا به حال ارسال کرده است.

تن‌هاخ تا به حال موفق شده دو تیم از لالیگا را در این رقابت‌ها حذف کند. آن‌ها در مرحله پلی آف از سد بارسلونا عبور کردند و در مرحله یک هشتم هم برابر رئال بتیس به پیروزی رسیدند. این مربی هلندی به جز شکست ۰-۷ برابر لیورپول، از ماه ژانویه تا به حال شکست نخورده است.

1832922

این در حالی است که آرسنال شب گذشته در ضربات پنالتی برابر اسپورتینگ باخت و از گردونه این مسابقات حذف شد. شاهکار اسپورتینگ در لندن قابل تحسین و ستایش است. آن‌ها در لیگ قهرمانان با شکست برابر آینتراخت به لیگ اروپا آمدند و با درخشش بازیکنانی که در ترکیب تیم‌شان دارند از جمله ترینکائو، پائولینیو و آدان در دروازه که شب گذشته پنالتی مارتینلی را مهار کرد، حالا آماده صعود به جمع چهار تیم برتر هستند.

سویا هم در لالیگا شرایط خوبی ندارد. آن‌ها در جایگاه سیزدهم قرار دارند و شرایط سختی را تجربه می‌کنند و ۷ شکست فقط در ۱۴ بازی تجربه کردند اما در ۱۰ بازی پنج بار برنده بوده‌اند و موفق به حذف پی اس وی آیندهوون شدند. این تیم برابر فنرباغچه هم خوب ظاهر شد و حالا امیدوار است که با یک قرعه خوب بتواند بار دیگر در دیدار فینال حاضر شود.

فاینورد هم در روتردام موفق شد در دیداری پر گل با نتیجه ۱-۷ از سد شاختار عبور کند و حالا منتظر است تا با حریفش آشنا شود.

1832938

شاگردان ژابی آلونسو در شش بازی اخیر پنج بار پیروز این میدان بوده‌اند و شب گذشته هم موفق به صعود به مرحله بعدی شدند. این مربی جوان این فرصت را دارد که از بازیکنانی چون پاتریک شیک، موسی دیابی، سردار آزمون، کالوم هادسون اودوی و ورتز در خط حمله تیمش استفاده کند.
در نهایت شگفتی این رقابت‌ها هم سن ژیلواز است که با میانگین سنی کمتر از ۲۵ سال توجه بسیاری را در اروپا به خود جلب کرده و توانسته یونیون برلین را هم از لیگ اروپا حذف کند. شاید بسیاری معتقد باشند که این تیم قرعه آسانی به حساب می‌آید اما در حقیقت این‌طور نیست.

1805230

رویارویی بسیاری از این تیم‌ها با هم می‌تواند بسیار جذاب و نفس‌گیر باشد اما شاید یکی از جذاب‌ترین دیدارهای این مرحله تقابل رم و یوونتوس باشد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.