- پایگاه خبری تحلیلی احرارگیل - https://ahrargil.ir -

معاون جدید سیاسی فرمانداری رشت معرفی شد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی احرارگیل [1]،محمدرضا احمدی سنگری ظهر پنجشنبه در جلسه شورای اداری رشت با بیان اینکه تلاش مدیران در سال ۱۴۰۱، مقدمه رفع جهادی موانع در سال جدید است، اظهار کرد: دولت انقلابی، نیازمند مدیرانی انقلابی و با عملکردی جهادی است.

وی با اشاره به نقطه نظرات مجلس در ارزش‌گذاری به زحمات مدیران و کارکنان دستگاه‌ها، افزود: با قانونی کردن طرح حمایت و تشویق افشاگران فساد، مردم در امر نظارت بر عملکرد دستگاه‌ها سهیم می‌شوند.

با همکاری همه دستگاه‌ها نتایج درخشانی در انتظار کشور است

«جبار کوچکی نژاد» نماینده رشت و خمام در ادامه این نشست، اظهار کرد: در سایه همدلی و همکاری مدیران دستگاه‌های اجرایی و قوای مقننه و قضائی، نتایج درخشانی در انتظار کشور و انقلاب خواهد بود.

وی با اشاره به اتمام مراحل بررسی بودجه ۱۴۰۲ در مجلس، از آمادگی نمایندگان برای بررسی برنامه هفتم توسعه خبر داد و افزود: با توجه به تحولات جهانی و منطقه‌ای و مسائل اقتصادی کشور، مجلس با توجه به رهنمودهای مقام معظم رهبری، تصویب برنامه‌های جامع و عملیاتی برای پیشبرد روند توسعه کشور را مدنظر خواهد داشت.

دولت سیزدهم نیازمند مدیرانی انقلابی و جهادی است

گفتنی است؛ در پایان این جلسه از زحمات «عبدالله عموزاد» قدردانی و «حسن آدمیت» به عنوان معاون جدید سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری رشت معرفی شد.