کد خبر:246686
پ
۱۴۰۱۱۲۲۴۰۰۰۰۵۲_Test_PhotoN

تیر دروازه مانع گلزنی طارمی شد/ حذف تلخ پورتو در شب تماشایی هالند

منچسترسیتی و اینترمیلان به جمع ۸ تیم پایانی لیگ قهرمانان اروپا راه یافتند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی احرارگیل،در چارچوب دور برگشت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، از ساعت ۲۳:۳۰، ۲ بازی به صورت همزمان برگزار شد که در مهمترین آن‌ها، پورتو در ورزشگاه «دراگائو» به مصاف اینترمیلان رفت و به تساوی بدون گل رسید تا در مجموع با نتیجه یک بر صفر شکست بخورد و از این رقابت کنار رود.

در دیگر بازی نیز منچسترسیتی با درخشش فوق‌العاده هالند به برتری ۷ بر صفر رسید و در مجموع توانست لایپزیگ آلمان را با نتیجه ۸ بر یک شکست دهد و به جمع ۸ تیم پایانی راه یابد.

*پورتو صفر – اینترمیلان صفر

این بازی با حملات پورتو در خانه آغاز شد ولی یاران طارمی نتوانستند موقعیت‌های زیادی را ایجاد کنند. مهمترین لحظه نیمه اول شوت دیدنی ماتئوس اوریبه بود که با اختلاف اندک از کنار دروازه «آندری اونانا» بیرون رفت.

در نیمه دوم نیز پورتو سعی داشت به دروازه اینترمیلان نزدیک شود ولی دفاع همه جانبه تیم اینزاگی مانع گلزنی پورتو شد.

در لحظات پایانی مسابقه، حملات پورتو بسیار شدید و زهردار شد و در دقیقه ۹۵ طارمی که می‌توانست دروازه اینتر را باز کند، توپ را به دیرک دروازه کوبید تا فرصت عالی گلزنی از دست برود. البته در دقیقه ۹۶ نیز یک موقعیت عالی دیگر پورتو به دیرک دروازه خورد تا پورتو حذفی تلخ از لیگ قهرمانان اروپا داشته باشد.

طارمی با ۵ گل زده در ۶ بازی و ثبت ۲ پاس گل به آمار خود در لیگ قهرمانان اروپای این فصل پایان داد.

*منچسترسیتی ۷ – لایپزیگ صفر

این بازی در حالی آغاز شد که سیتی در آلمان تن به تساوی یک بر یک داده بود و با انگیزه زیادی بازی را آغاز کرد. ارلینگ هالند نمایشی دیدنی داشت و توانست در این مسابقه ۵ گل به ثمر رساند و آماری حیرت انگیز در لیگ قهرمانان اروپا به ثبت رساند.

دیگر گل‌های شاگردان گواردیولا نیز توسط گوندوغان و دی بروینه به ثمر رسید تا بردی فوق العاده برای سیتی ثبت شود و با اقتدار این تیم به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا راه یابد.

فرداشب نیز در ادامه مسابقات لیگ قهرمانان اروپا، رئال مادرید میزبان لیورپول خواهد بود و ناپولی به مصاف اینتراخت فرانکفورت خواهد رفت تا تکلیف ۸ تیم پایانی این رقابت معلوم شد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.