- پایگاه خبری تحلیلی احرارگیل - https://ahrargil.ir -

🌹جمعه های «شهدایی» احرار/ وصیت شهید علی رضا پورمقدم، رشت: زندگی برایم جز مبارزه معنی و مفهومی ندارد

گروه ایثارو مقاومت پایگاه خبری تحلیلی احرارگیل [1]؛هرجمعه باشما با شهدائیم،/🌹جمعه های «شهدایی» احرار/ وصیت شهید علی رضا پورمقدم طبالوندانی، رشت: زندگی برایم جز مبارزه معنی و مفهومی ندارد.

🌹می‌خواهیم هر جمعه کار را با تبرک و مدد از این عارفان عاشق آغاز کنیم و با نامی و یادی از این ستاره‌ها شب کنیم ؛باشد که ادای دینی بر آن همه رشادت، شهامت، مجاهدت و …ان شاءلله.

وصیت نامه شهید علی رضا پورمقدم طبالوندانی

بسم الله الرحمن الرحیم و بسم الله القاصم الجبارین
بنام خداوند بخشنده و مهربان و بنام خداوند درهم کوبنده ستمگران
پدر و مادر عزیزم سلام،
سلامی که از فرسنگها دور از اعماق قلبم سرچشمه می‌گیرد امیدوارم در پیشگاه پدر و مادر عزیزم پذیرفته شود و آرزوی سلامتی وجود شریفتان و تمام اعضای خانواده را و دادن صبر و شکیبائی به شما را از جانب خداوند مهربان و ایزد منّان خواستارم و اگراز راه لطف و مرحمت جویای احوال فرزندت علیرضا را خواسته باشید بحمدالله خوب هستم و ملالی در بین نیست بجز دوری دیدارتان مأموریت: پدرجان همانطوریکه از معنی سرباز معلوم است عدم تسلیم در مقابل تجاوزگران به دین و ناموس و استقلال کشور و به قانون حقوق بشر که قرآن از آن یاد می‌کند تا مرحله سرباختن که همان شهادت است. در حال حاضر زندگی برایم جز مبارزه معنی و مفهومی ندارد و این درس مبارزه را حسین (ع) برای سربازان به ارث گذاشت. پدرجان به سربازان صدر اسلام همانند حنظله و علی اکبر و غیرو بنگر و ببین چه شهامت و رشادتی از خود نشان دادند و تا آخرین مرحله که همان شهادت می‌باشد پیش رفتند و به زندگی ابدیت پیوستند. پدر و مادر عزیزم تا دیروز هر چه می گفتم جز حرفی بیش نبود ولی امروز روز عمل است روز امتحان و آزمایش است اگر تا دیروز فقط حرف می‌زدم ولی امروز آن حرف شفاهی را با خون خود امضاء کتبی می‌کنم و از شما انتظار و تقاضا می‌کنم که حلال کتبی فرزندت را با صبر و شکیبایی خود امضاء کنید پدرجان مرا ببخش. مادرجان شیرت را حلال کن. خداحافظ احمدجان و محمودجان والسلام برتمام اعضای خانواده خداحافظ درساعت ۳ بعدازظهر روز دوشنبه حرکت می‌کنیم ۱۳۵۹/۰۷/۰۷ چند دقیقه دیگر حرکت می‌کنیم و مأموریت ما به جنوب کشور می‌باشد.
خداحافظ
علیرضا پورمقدم
۱۳۵۹/۰۷/۰۷