کد خبر:246427
پ
۰۰_۳۵۹۹beafbe5dc8264deeff5a6df696c94a8cc83b

جمعه های «شهدایی» احرار/وصیت شهید فرهاد مطلبی فتیده،لنگرود: از شما می خواهم ایمانتان را قوی کنید/دشمن از استقامت شما به زانو در می آید

پدر و مادر عزیزم! همچون کوه در برابر سختی ها استوار باشید که دشمن از استقامت شما به زانو در می آید و از پوشیدن لباس عزا خودداری کنید چون دشمن می خواهد شما را در لباس عزا ببیند

گروه ایثارو مقاومت پایگاه خبری تحلیلی احرارگیل؛هرجمعه باشما با شهدائیم،/🌹جمعه های «شهدایی» احرار/وصیت شهید فرهاد مطلبی فتیده،لنگرود: دشمن از استقامت شما به زانو در می آید.

🌹می‌خواهیم هر جمعه کار را با تبرک و مدد از این عارفان عاشق آغاز کنیم و با نامی و یادی از این ستاره‌ها شب کنیم ؛باشد که ادای دینی بر آن همه رشادت، شهامت، مجاهدت و …ان شاءلله.

بسم الله الرحمن الرحیم
ان الله یحب الذین یقاتلون فی سبیله صفا کأنهم بنیان مرصوص؛
همانا خداوند دوست می دارد کسانی را که در راه او کشته می شوند و در راهش ایستادگی می کنند در برابر دشمن تا پیروزی نهایی.
به نام الله محبوبم که پاسدار خون شهیدان است و با سلام و درود بر منجی عالم بشریّت مهدی موعود (عجل الله فرجه) و نائب بر حقَّش امام امّت خمینی کبیر و با درود فراوان به ارواح پاک مطهر شهیدان همیشه جاوید صدر اسلام و خانواده های صبورشان. سلام بر همگی، ایثارگران و زحمت کشان اسلام و انقلاب. و هم اکنون وصیت نامه خود را آغاز می نمایم.
ضمن عرض سلام به تمامی رادمردان و آزاد مردان مسلمان که تا پای جان خود در راه مملکت مقدس اسلامی پایدار و استوار مانده و ؟؟؟ مند که حّق مظلوم را از ظالم بگیرند و همیشه با یاد خداوند متعّال و با نیروی الهی پیروز می باشند و از هیچ چیزی مانند امثال توپ و تانک و اف شانزده ها و … هراسی ندارند و فقط ترس از خداوند در قلبشان می باشد. آنانی که در سرشان عشق حسین بن علی (علیه السلام) می باشد، حسین گونه وارد جنگ می شوند و همانند مولایشان به شهادت می رسند و اگر سرشان از بدن جدا گردد دست از اسلام و انقلاب بر نمی دارند.
برادران و خواهران گرامی حزب الله! بنده کوچک تر از آنم که به شما توصیه ای بنمایم امّا فقط چند کلمه ای با شما صحبت می نمایم و آن این که قدر این امام بزرگوار را بدانید و برای طول عمرش همواره دعا کنید و تا می توانید به رهنمودهایش گوش فرا دهید؛ زیرا که او نعمتی است از طرف پروردگار که بر ما ارزانی شده است.
شما می دانید که هر کسی روزی به سوی خداوند خواهد رفت و چه بهتر که در راه او باشد و بدانید که من با چشم باز و آگاهی کامل قدم به راه مقدّس اسلام نهاده ام و اگر در این راه قطعه قطعه شوم باعث افتخار من است؛ زیرا آن کسی که به من جان و حیات داد اینک جانم را خرید و با کمال میل هدیه ناقابل را تقدیمش می کنم و به سویش باز می گردم. برای شهدا گریه نکنید بلکه راهشان را ادامه دهید.
خدایا! از تو می خواهم که از عمرم بکاهی و بر عمر رهبر عزیزمان بیافزایی و چون او به حّق نائب امام زمان (عجل الله فرجه) و حامی قرآن، موسی بن عمران، ابراهیم دوران و بت شکن زمان می باشد و او را برای ملل مستضعف جهانی حفظ فرما.
بارالهی! جوان بودم گناه کردم، نعمت دادی ناسپاسی کردم، سلامتی عطا کردی، شکر نکردم، اسلام و قرآن را فرستادی با ناطق، باز هم اطاعت نکردم، رهبری دور اندیش و با تقوا فرستادی باز خواب بودم و غفلت نمودم. مردان صالح و پاک و با تقوی را الگو قرار دادی، درس عبرت نگرفتم. پس گناهم زیاد شد.
در اینجا از همگی برادران و خواهرانی که به عللی با آنها برخورد داشته ام حلالّیت می طلبم و از شما می خواهم که برایم دعا کنید تا خداوند این بنده حقیر شما را که با کوله باری از گناه به سویش می رود مورد عفو قرار دهید.
هم اکنون سخنی چند با پدر و مادر عزیز و از جان عزیزترم دارم. نمی دانم چه بگویم؟ زبان قادر به گفتن نیست و قلم از نوشتن عاجز است. من در طول زندگی فرزند خوبی برای شما نبودم و آرزوهای شما را نتوانستم برآورده کنم و در طول زندگی آن قدر شما را آزردم که نمی توانم پوزش بطلبم و فقط از خدای بزرگ برای شما اجر و پاداش خواهانم. شما امانت دار خوبی بودید و امانت خدا را خوب نگهداری و تربیت نمودید و امروز روزی است که باید امانت را به صاحب امانت دار بازگردانید.
درود بر تو که ابراهیم گونه فرزندت را به قربانگاه عشق فرستادی و درود بر تو مادری که فاطمه گونه فرزند خود را تربیت نموده و روانه جبهه نمودی. من در وجودم غرور و کبر و تکبّر حکم فرما بود و گاهی در برابر شما مرتکب گناه می شدم ولی شما پدر و مادر سعی خود را کردید که در راه قرآن و اسلام تربیتم نمایید.
پدر و مادر عزیزم! همچون کوه در برابر سختی ها استوار باشید که دشمن از استقامت شما به زانو در می آید و از پوشیدن لباس عزا خودداری کنید چون دشمن می خواهد شما را در لباس عزا ببیند و از گریه کردن خودداری کنید ولی اگر خواستید گریه کنید و طاقت نیاوردید برای تمامی شهدا خصوصاً شهیدان راه کربلا گریه کنید مبادا برای فرزند خود اشک بریزید و باید خوشحال باشید که امانت خدا به صاحب امانت تحویل داده اید. برای تحویل دادن امانت های دیگر آماده شوید سعی کنید که تمام فرزندان خود در راه دین و قرآن اگر لازم باشد فدا کنید.
سخنی چند با خواهر و برادرانم، برادران و خواهران عزیزم! برای من ناراحت نباشید و از شما می خواهم ایمانتان را قوی کنید تا منافقین سوء استفاده نکنند. قدر پدر و مادر را بدانید و اگر هم خداوند مهربان بخواهد به مهمانی خانم فاطمه زهرا (سلام الله علیها) خواهم رفت و آن هم به یاری خدا، و دیگر همگی شما را به خدای متعال می سپارم و برایم دعا کنید. هرچه بگویم، گفتنی ها زیاد است خدا نگهدارتان. از شما می خواهم هر هفته به آرامگاهم بیایید چون منتظر هستم.
والسلام
فرزند شما فرهاد مطلّبی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.