کد خبر:246396
پ
photo_2023-03-04_12-46-22
صدور سند ثبتی

تا پایان دولت همه اراضی کشاورزی سنددار می‌شوند

ساداتی‌نژاد، وزیر جهاد کشاورزی: صدور سند ثبتی برای اراضی کشاورزی آغاز شده و تا پایان دولت سیزدهم همه اراضی کشاورزی دارای سند می‌شوند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی احرارگیل،ساداتی‌نژاد، وزیر جهاد کشاورزی: صدور سند ثبتی برای اراضی کشاورزی آغاز شده و تا پایان دولت سیزدهم همه اراضی کشاورزی دارای سند می‌شوند.

سید جواد ساداتی‌نژاد امروز در چهارمین جشنواره مرکبات جیرفت اظهار کرد: جیرفت، سفره رنگین مردم ایران است و این منطقه از این حیث در دنیا زبان‌زد است.

وی با توصیه به کشاورزان نسبت به تولید با کیفیت گفت: کشاورزان برای سند سازی اراضی خود اقدام کنند و با تلاش همه دست اندرکاران تا پایان این دولت تمامی زمین‌های کشاورزی سنددار می‌شوند.

 ساداتی‌نژاد با درخواست از کشاورزان گفت: کشاورزان در سال آینده با رعایت الگوی کشت پیاز جلوی کاهش قیمت آن را در سال آینده بگیرند.

 وی با بیان رسالت کشت و صنعت جیرفت در حمایت از کشاورزان تصریح کرد: کشت و صنعت جیرفت متعلق به کشاورزان جنوب است و لازم است به این قشر خدمات ویژه‌ای در راستای مسئولیت‌های اجتماعی ارائه شود.

 وزیر جهاد کشاورزی با بیان لزوم عدم کشت پیاز در سال آینده توسط کشت و صنعت جیرفت برای کنترل قیمت افزود: کشت و صنعت به بخش صنایع تبدیلی ورود کند.

 وی خاطرنشان کرد: جنوب استان کرمان با توجه به پتانسیل‌های کشاورزی باید منطقه ویژه اقتصادی کشاورزی شود و با تشکیل این منطقه راههای صادراتی به روی کشاورزان منطقه باز خواهد شد.

 ساداتی‌نژاد با دعوت از سرمایه‌گذاران برای سرمایه‌گذاری در این منطقه ابراز کرد: من به‌عنوان وزیر تمام اختیارات خودم را به استاندار کرمان تفویض می‌کنم و برای هیچ کاری در این منطقه لزومی به تصمیم‌گیری از تهران نیست.

محمدمهدی فداکار استاندار کرمان نیز با تبریک ولادت باسعادت حضرت زهرا(س) اظهار داشت: منطقه جنوب دارای ظرفیت‌های متنوع در حوزه‌های کشاورزی، معدنی و نیروی انسانی است و لازم است سرمایه‌های انسانی این منطقه بیشتر دیده شود.

 وی با بیان لزوم رفع مشکلات حمل و نقل در منطقه در فصل کشاورزی تصریح کرد: اگر کشاورزان در بحث تعرفه‌ها با چالش روبه‌رو نشوند ، می‌توانند بدون کمک دولت به تولید محصولات کشاورزی و استراتژیک بپردازند.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.