کد خبر:246129
پ
mahdi rajabi
🌷 «یادی که دردلهاهرگزنمی میرد یادشهیدان است» 🌷

🌹جمعه های «شهدایی» احرار/شهید مهدی رجبی، رشت: شهادت است که تولد دیگری بر من اهداء می کند/ صبور باشید و از انقلاب اسلامی دفاع کنید

تا حال من مرده بودم و این لحظه آغاز جهاد است. این احساس را در خود می بینم که تازه دارم زندگی می کنم و این شهادت است که تولد دیگری بر من اهداء می کند.

گروه ایثارو مقاومت پایگاه خبری تحلیلی احرارگیل؛هرجمعه باشما با شهدائیم،/🌹جمعه های «شهدایی» احرار/شهید مهدی رجبی، رشت: این شهادت است که تولد دیگری بر من اهداء می کند/ صبور باشید و از انقلاب اسلامی دفاع کنید

🌹می‌خواهیم هر جمعه کار را با تبرک و مدد از این عارفان عاشق آغاز کنیم و با نامی و یادی از این ستاره‌ها شب کنیم ؛باشد که ادای دینی بر آن همه رشادت، شهامت، مجاهدت و …ان شاءلله.

 

 

 

نام شهید: مهدی

نام خانوادگی: رجبی

فرزند: عیسی

تاریخ تولد: ۱۳۴۱

_____________________________________________________________________________

بسم ا… الرحمن الرحیم

امام خمینی:

“این وصیت نامه ها انسان را میلرزاند و بیدار می کند”

و من یقاتل فی سبیل الله فیقتل اویغلب فسوف نوتیه جرراً عظیماً”

“و کسیکه پیکار کند در راه خدا پس کشته شود یا پیروز گردد بزودی پاداشی بزرگ خواهیم داد.”

تا حال من مرده بودم و این لحظه آغاز جهاد است. این احساس را در خود می بینم که تازه دارم زندگی می کنم و این شهادت است که تولد دیگری بر من اهداء می کند. چقدر خوب است که انسان شهادت را در راه خدا پذیرا باشد. ای پدر و مادر و برادران ارجمندم مرا حلال کنید چون در زندگی نه فرزند و نه برادر خوبی برای شما نبودم. با استقامت و صبر باشید و از انقلاب اسلامی دفاع کنید. مبادا روحیه خود را ببازید و ناراحت شوید و در همه حال امام را رها نکنید. شهادت مقامی از حرکت تکاملی است که انسان به وجود مطلب می پیوندد. هیچ اجباری در این انتخاب نیست، بلکه انسان باید راه رشد را بیاید و از طغیان و زبونی درآید تا بتواند به ملاقات حق که متضمن تلاش و کوشش است نائل گردد. مکتب اسلام است که انسان را میسازد و پرورش میدهد و به او راه حق را نشان می دهد و به او ایمان می بخشد که هیچگاه سر تسلیم در برابر ظلم و ستم فرود نیاورد. از تمامی خانواده ام می خواهم که در راه اسلام کوشش بسیار کرده و همیشه در تمامی دعاها با مردم همصدا باشند و امیدوارم که همگی از من راضی باشید. بازهم امام را دعا کنید.

والسلام مهدی رجبی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.