کد خبر:245122
پ
۳۸۵۰۹۴

«توضیحات عجیب چمران درباره حقوق نجومی دختر عضو شورای شهر»

«توضیحات عجیب چمران درباره حقوق نجومی دختر عضو شورای شهر»

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی احرارگیل،مخاطبین درباره «توضیحات عجیب چمران درباره حقوق نجومی دختر عضو شورای شهر» در بسته خبری روزانه الف نظرات متعددی ارسال کردند که تعدادی از آنها را می‌خوانید:

*یاد امام علی افتادم که به برادرش آتیش داد و گفت تو که برای این دوام نداری چطور میخوای من به جهنم دوام بیارم

*از زمان تشکیل شورای شهر جز رانت وفساد برای شوراها که به کام آنها بوده .متاسفانه برای مردم هیچ نداشته بهتر نیست جمع شود

*جناب چمران ، ایین نامه شهرداری را عوض کنید. یعنی در ان شهرداری ده نفر پیدا نمی شود بتواند منشی گری کند؟ شورا چه اصولگرا باشد چه اصلاح طلب، باید اطلاعات مراوداتش مشخص باشد و در کنترل؛ در غیر اینصورت زمینه ساز فساد می شود.

*شورای شهر برای نظارت بر کار شهرداری ها ایجاد شد ولی در همه شهرهای کشور لانه فساد اقتصادی شده ،باید قانونی وجود داشته باشد که وقتی از یک حدی تعداد آرا کمتر شد به معنی حذف آن جایگاه تلقی شود نه اینکه درهرصورت حتی با هزار رأی کسی نماینده شود

*جناب چمران؛ آیا این بی عدالتی ها از جانب باصطلاح بعضی انسان های باصطلاح ارزشی جامعه نیست که با مجموع این افعال سراسر تبعیضانه، روح لطیف مردمی شرافتمند که برای این شجره ی طیبه تا پای جان ایستاده اند را مکدر می نمایند؟!

*همه جا صحبت از حقوقه!! مجلس، دولت، تمام ادارات، کارخانه، شرکت کوچه و خیابان هر جا که میروی صحبت از حقوق و دستمزد و اضافه شدن حقوق است آیا این هشتاد نود میلیون جمعیت همه حقوق بگیرند!؟ ما روستایی ها که هیچ مزایایی نداریم چی!؟ چرا همه چی برای حقوق بگیران است!

*اقای چمران شما دیگه ماست مالیش نکنید ما خودمان در شهرداری زمانی که فیش صادر میشد تا دقیقه اضافه کاری را منظور میکردند مردم را چی فرض کردی .

*توضیحات چمران را باید گفت توجیهات ! یک کار خلاف که راه را باز میکند که دیگر اعضا هم دست به خلاف بزنند! این خانم چگونه استخدام شده؟ ! با پارتی بازی مادرش آیا برای همه مردم این امکان هست که فرزندشان با دریافتی ۲۶میلیوتی در جایی بکار گرفته شوند؟ !داد مردم ازاین نابرابریها و بی عدالتیهاست. مردم رای ندادند که خانم دخترش را سرکارببرد وحقوق نجومی بگیرد باید هرکس میخواهد جایی بکارگرفته شود به صورت قانونی و با آزمون استخدامی باشد نه همینحوری دست فرزندش را بگیرد وسرکارببره !

*فیش حقوقی ۳۳ میلیون تومنی یک دختر ۲۱ ساله که مامانش آورده استش تو شورا براتون عادیه؟

*هرنوع تبعیض در عدالت عمومی در امور بیت المال حرام است و اثرات سوء بر اذهان عمومی و بلعکس خداوند حاضر وناظر است آن شا ئالله وامید است فراموش نشود

*اقای چمران یک گارگر چقدر حقوق میگیرد لطفا این هم پیگیری کنید تا مطمین بشید که اختلاف طبقاتی از طبقه شما شروع میشه خجالت اوره که رییس شورای شهر هنو ز میگه باید پیگیری کنیم .

*این توضیحات برای خودتان خوب است هم خودتان میدانید و هم مردم که توضیح شما بی اعتبار است یک بار به خاطر رضای خدا راست بگویید ملتی که به مدیرانش اعتماد ندارد پیشرفت نمیکند

*درد مردم همین است که عده ای به پست ومقام برسن وبرای زندگی خود واقوام برنامه ریزی کنن وهیچ مقامی درکشور پاسخگونیست ودرصورتیکه جوانانی شایسته تر وبا مردک بالا تر باید به دست فروشی وشغلهای پیش پا افتاده با بدبختی زندگی کنن

*تا الان هر فیش نجومی از شما کشف شد گفتید معوقات ماه های گذشته بوده

*یعنی وقتی این جور خبرها از فیش حقوقی افراد را می بینم انگار از پشت خنجر خورده ایم . تهدید اصلی نظام همین افراد و همین مسئولین هستند که دختر بچه ۲۰ ساله خودشون را می آورند سرکار و از جیب مردم حقوق نجومی می دهند . روح اله عجمیان بسیجی شهید در یک خانه استیجاری زندگی می کرد پدرش کارگر فصلی بوده خودش کارگر گچ کار روز مزد بعد بچه های مسئولین این جوری ‌.

*آقای چرا یک دهه هشتادی ، فقط با رانت مادرش که احتمالا با رانت وارد شورا شده است باید این مقدار حقوق بگیرد؟ اصلا شماها در شورای شهر چکار میکنید که باید حقوقهای نجومی بگیرید؟ آقای چمران اگر این کارها مصداق بارز فساد نیست، لطفا فساد را دوباره برای مردم عادی با حقوق ۸-۷ میلیون تومان و ساعت کاری ۱۲-۱۰ ساعت در روز توضیح دهید!! اصلا حقوق مادر این خانم و حقوق شخص شما چقدر است و چند دقیقه در روز برای آن کار میکنید؟

*به عنوان فردی که به این لیست رای دادم میگم:اقای چمران به جای این حرف ها مثل یک مرد تمام قامت بایستید و عذرخواهی کنید .باور کنید این رفتار به تقوا نزدیک تر است. از اون خانم هم خواهش دارم اجازه بدن خدمت رسانی به مردم تهران رو دیگران به عهده بگیرند و استعفاء بدن .واقعا این حرف ها جز سرافکندگی برای ما چیزی نداشت چمران جان!

***

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.