کد خبر:244802
پ
استانداری+۰۰+(۲)
محمدرسول سماکچی نوشت:

واژه جدیدی دراستانداری گیلان ابداع شد؟

درزمستان امسال واژه جدیدی دراستانداری گیلان ابداع شده یا شاید دستور کشوری باشد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی احرارگیل، محمد رسول سماکچی رئیس هیئت مدیره کانون کارفرمایان گیلان با اشاره به تصمیمات خلق الساعه پیرامون تولید کارخانجات و  قطع و وصل گاز و برق برخی کارخانجات گیلان در روزای اخیر در یاداشتی که یک نسخهآن به تحریریه احرارگیل ارسال شد؛ نوشت: درزمستان امسال واژه جدیدی دراستانداری گیلان ابداع شده یا شاید دستور کشوری باشد،( واژه ای) بنام «قرارگاه جهادی گاز» !.

معلوم نیست اعضا این قرارگاه چه کسانی هستند، آنچه مشخص است دستور نهایی با استانداراست اما بنظر نمی رسد نمایندگان تشکلات کارفرمایی دراین قرارگاه نقشی داشته باشند.

تصمیماتی که اتخاذمی شوداصلا نگاه مثبتی به تولید ندارند.هرتصمیمی تاکنون گرفتند به زیان تولید استان است درسالی که مزین به دستور مقام معظم رهبری مبنی برتولید چه دستهایی درکار است که تیشه به ریشه تولید می زنند شما گاز وبرق کارخانه را قطع می کنید امید کارگر را ناامید می کنید.

اگر از کارگران کارخانه پرسش شود که گاز وبرق کارخانه قطع شود یا گازوبرق خانه را قطع کنیم به ضرس قاطع پاسخ شان برق وگاز خانه را قطع کنید است.

اگر کمبود برق وگاز مدیریت شود بجای قطع کامل گاز کارخانجات یا قطع ۱۲ ساعته برق صنایع اگر درشبانه روز ۳ ساعت گاز منازل ومحل کسب را با برنامه قطع کنند ازمصرف ۷۳ درصدی گاز منازل ۷ درصدی صرفه جویی خواهد شد واین مقدار صرفه جویی را به کارخانجات تخصیص دهید چرا چنین تصمیماتی گرفته نمی شود؟؟  برای اینکه یک عده دولتی دورهم جمع می شوند وهرچه استاندار بگوید آنها هم تایید می کنند
نمایندگان تشکلات کارفرمایی ممکن است با تصمیمات خلق الساعه مخالفت کنند ،به اینگونه جلسات دعوت نمی شوند!.

محمدرسول سماکچی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.