کد خبر:244065
پ
۳۵۰۰۴_۶۳۰
🌷 «یادی که دردلهاهرگزنمی میرد یادشهیدان است» 🌷

🌹جمعه های «شهدایی» احرار/ وصیت نامه شهید حسین خباز زاده، شفت: مکتب اسلام به انسان ایمان می بخشد تاهیچ گاه سر تسلیم در برابر ظلم وستم فرود نیاورد

هیچ گاه سر تسلیم در برابر ظلم وستم فرود نیاورید. و شما ای امت مسلمان ایران هوشیار باشید که دشمنان اسلام می خواهند با تضعیف روحانیت امت مسلمان این انقلاب را شکست دهند.

گروه ایثارو مقاومت پایگاه خبری تحلیلی احرارگیل؛هرجمعه باشما با شهدائیم،/🌹جمعه های «شهدایی» احرار/وصیت نامه شهید حسین خباززاده، شفت:هیچ گاه سر تسلیم در برابر ظلم وستم فرود نیاورید.

🌹می‌خواهیم هر جمعه کار را با تبرک و مدد از این عارفان عاشق آغاز کنیم و با نامی و یادی از این ستاره‌ها شب کنیم ؛باشد که ادای دینی بر آن همه رشادت، شهامت، مجاهدت و …ان شاءلله.

انا لله و انا الیه راجعون

خدایا خدایا تا انقلاب مهدی خمینی را نگه دار                         از عمر ما بکاه و بر او بیفزای

و من یقاتل فی سبیل الله فیقتل او یغلب و فسوف نوتیه اجراً عظیما

و هر کس در راه خدا پیکار کند و کشته شود وی را به زودی پاداشی بزرگ خواهیم داد.

سلام بر پدر و مادرم و برادران و خواهرانم و تمام فامیل ها.

از آن وقتی که امام را درک کردم و رهبری امام را قبول کردم بر خودم واجب دانستم که به جبهه بروم تا به ندای هل من ناصر ینصرنی امام عزیز لبیک گفته باشم تا به صدام و صدامیان بفهمانم تا زمانی که فرزندان حسین در این سرزمین هستند خیا ل تجاوز به سرشان نزند من راهم را آگاهانه انتخاب کردم.و از برادران و خواهرانم می خواهم که امام و اسلام عزیز را تنها نگذارند و روش زندگی امام را سر لوحه و الگو خویش قرار دهند تا ان شاءالله بتوانیم در برابر امام حسین (ع) مجاهدی که درس چگونه زیستن و چگونه مردن را به ما آموخت.

شهادت مقطعی از حکومت تعامل است که انسان به وجود خالق می پیوندد .هیچ اجباری در این انتخاب نیست بلکه باید انسان راه و روش را بیابد و از طغیان و هوی در آید تا بتواند به ملاقات حق که متضمن تلاش و کوشش است درآید.

مکتب اسلام است که انسان را می سازد و پرورش می دهد و به او راه حق را نشان می دهد . و به او ایمان می بخشند که هیچ گاه سر تسلیم در برابر ظلم وستم فرود نیاورد. و شما ای امت مسلمان ایران هوشیار باشید که دشمنان اسلام می خواهند با تضعیف روحانیت امت مسلمان این انقلاب را شکست دهند.

اما بدانند که امت ما آگاهانه در برابر اینها خواهند ایستاد و در خاتمه از برادران و خواهرانم می خواهم که جز اسلام و رهبری امام هیچ ارگان را قبول نکنید و از شما می خواهم که نمازتان را سر وقت بخوانید و روزه بگیرید و به رهنمودهای امام گوش فرادهید و امام را دعا کنید و به جوانان ما که در جبهه ها با جان خود بازی می کنند برای آنها هر شب جمعه در دعای کمیل بخوانید و طلب آمرزش کنید.

ای پدر و مادر خوبم می دانم که برای من و گناهان زیادی مرتکب شدم ولی از تو ای پدر می خواهم که مرا ببخشی و از تو ای مادر عزیزم می خواهم که شیرت را حلالم کنی و دیگر سر شما را درد نمی آورم و برای همه آرزوی موفقیت دارم.

والسلام

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.