کد خبر:244061
پ
۲۷۷۸۵۸
🌷 «یادی که دردلهاهرگزنمی میرد یادشهیدان است» 🌷

🌹جمعه های «شهدایی» احرار/ وصیت شهید شهرام جعفری دموچائی، لاهیجان:به قرآن و نهج البلاغه روی آورید و از آن بهره برداری کنید

پس به قرآن و نهج البلاغه روی آورید و با رهنمودهای امام با این منابع گرانقدر آشنا شوید و از آن بهره برداری کنید در آخر از شما خانواده عزیز می خواهم که مرا حلال کنید و از تمام دوستان و آشنایان برایم حلالیت بطلبید.

گروه ایثارو مقاومت پایگاه خبری تحلیلی احرارگیل؛هرجمعه باشما با شهدائیم،/🌹جمعه های «شهدایی» احرار/ وصیت شهید شهرام جعفری دموچائی، لاهیجان:به قرآن و نهج البلاغه روی آورید و از آن بهره برداری کنید.

🌹می‌خواهیم هر جمعه کار را با تبرک و مدد از این عارفان عاشق آغاز کنیم و با نامی و یادی از این ستاره‌ها شب کنیم ؛باشد که ادای دینی بر آن همه رشادت، شهامت، مجاهدت و …ان شاءلله.

وصیتنامه شهید شهرام جعفری دموچائی

 بسم الله الرحمن الرحیم
وصیت نامه شهید شهرام جعفری
ولا تحسن الذین قتلوا فی سبیل الله امواتا بل احیاء عند ربهم یرزقون (قرآن کریم)
آنانکه در راه خدا جهاد می کنند و کشته می شوند مرده نخوانید بلکه زنده اند و در نزد پروردگار خویش روزی می خورند.
اشهد ان لا اله الا الله
و اشهد ان محمدا رسول الله
شهادت می دهم که خدایی جز خداوند یکتا نیست و شهادت می دهم که محمد(ص) فرستاده خداست.
و اشهد ان لا اله الا الله
و اشهد ان محمد الرسول الله
شهادت می دهم که قرآن آخرین کتاب خداست که از طریق وحی به محمد(ص) رسول خدا برای پیشبرد بشر به تکامل الهی نازل شده است. سلام بر مهدی(عج) و سلام بر نایب بر حقش امام خمینی و سلام بر پیران راستینش و سلام بر شهیدان.

عزیزانم عمر کوتاه است و فرصت بازگشت کم، آنهائی که در غفلت بسر می برند ضرر کرده اند و آنانکه ایمان آورده اند و در راه خدا با اموال و نفسهای خود هجرت و جهاد کرده اند و عمل صالح انجام داده اند و به حق به صبر مومنان را سفارش کردند رسته اند.

عزیزانم شهادت همچون میوه ای است که نمی توان کال از درخت چید و نیز شهید آگاه است برای رسیدن به این آگاهی باید از مرحله ایمان و جهاد گذشت تا به مرحله شهادت رسید. امروز امت ما دارای قلب تپنده ای است که این قلب امت را به بزرگترین حرکتها وا می دارد.

پدر و مادر عزیزم اکنون در این زمان من نیز ندای هل من ناصر این قلب تپنده امت را که همچون حسین برخاست می شنوم که می گوید ای دریای بیکران انسانها بپا خیزید و به آن لبیک می گویم و از خدا می خواهم که این امید مستضعفان و این مرد دین و سیاست و این قلب تپنده امت خمینی بت شکن را یاری بفرماید و از شما می خواهم که قدر این امام را بدانید و نگذا ید قلب او برنجد،

پدر و مادر عزیزم سعی کنید که هرگز هیچ ضربه ای شما را سست نکرده و از هدفتان دور نسازد زیرا که امتحان خداوند زیاد است و بسیار سخت و پیچیده پس سعی کنید، که با ایمان به خدا و اراده راسخ تمام آنها را پشت سر گذاشته و موفق فارغ آئید.

پدر و مادر عزیزم، من راهی را رفتم که آرزوی من و موجب رضای خداوند است و انشاءالله موجب خوشنودی شما نیز باشد،‌عزیزانم سعی کنید در سوگ من از روی ضعف نگریید، که دشمن از این ضعف خشنود می شود سعی کنید از این قربانی که به پیشگاه خدا دادید خوشحال باشید تا خوشحالی شما مشت محکمی بر دهان دشمنان باشد،‌

 

برادران و خواهر عزیزم از شما می خواهم که برای من طلب استغفار کنید و خود همیشه تقوای خدا را پیشه سازید برادران و خواهر عزیز لازمه تداوم انقلاب ما زدودن فرهنگ کفر آلود گذشته و جایگزین نمودن فرهنگ اصیل اسلامی و این تنها با استفاده از منابع گرانقدر اسلامی میسر است. پس به قرآن و نهج البلاغه روی آورید و با رهنمودهای امام با این منابع گرانقدر آشنا شوید و از آن بهره برداری کنید در آخر از شما خانواده عزیز می خواهم که مرا حلال کنید و از تمام دوستان و آشنایان برایم حلالیت بطلبید.
والسلام
شهرام جعفری

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.