کد خبر:244059
پ
aswe
🌷 «یادی که دردلهاهرگزنمی میرد یادشهیدان است» 🌷

🌹جمعه های «شهدایی» احرار/ وصیت شهید قربان برقی نصف چی، رودبار: مرا در جایی که به دنیا آمده‌ام دفن نمایید چون من روستا زاده‌ام

در همه جا خدا را به خاطر داشته باشید به همسر بگویم که از فرزندانم به خوبی نگهداری کند به مادر و پدرم بگویید صبر پیشه کنند و همیشه خدا را شاهد کارهایشان قرار دهند مرا در جایی که به دنیا آمده‌ام در روستای نصفی رحمت آباد دفن نمایید. چون من روستا زاده‌ام و دوست دارم روستا زاده از دنیا بروم

گروه ایثارو مقاومت پایگاه خبری تحلیلی احرارگیل؛هرجمعه باشما با شهدائیم،/🌹جمعه های «شهدایی» احرار/ وصیتن شهید قربان برقی نصف چی، رودبار: مرا در جایی که به دنیا آمده‌ام دفن نمایید چون من روستا زاده‌ام.

 

 

🌹می‌خواهیم هر جمعه کار را با تبرک و مدد از این عارفان عاشق آغاز کنیم و با نامی و یادی از این ستاره‌ها شب کنیم ؛باشد که ادای دینی بر آن همه رشادت، شهامت، مجاهدت و …ان شاءلله.

 

 

وصیت نامه شهید قربان برقی نصف چی

به نام خدا
به نام آنکه من و تو را آفرید تا در راه او و برای او قدم برداریم ای کاش قلمم گویای هدفم بود کاش استقامت سمیه سرمشق مبارزه‌ام بود ای کاش پاکی مریم در وجودم به حقیقت میپیوست ای کاش بازوان ستبر علی(ع) سرمشق مبارزه‌ام بود و راستی محمد(ص) در وجودم بود و همه و همه در وجودم به حقیقت میپیوست تا میتوانستم وصیت خود را با توجه به فرامین الهام بخش قرآن بنویسم.
شهادت:
در یک کلمه به زیارت خدا رفتن و به حق پیوستن است.
رسول اکرم صلی ا… علیه و آله میفرماید:
سزاوار نیست برای مرد مسلمان شبی را سحر کند مگر اینکه وصیت او زیر سرش باشد. به نام پروردگار یکتا وصیت خود را با یاد او آغاز میکنم.

در ابتدای وصیتنامه از شما فرزندان گرامی و همسر گرامی تقاضا دارم که در زندگی همیشه و همه جا یاد خدا را فراموش نکنید حلال را از حرام تشخیص داده فرزندان به مادر خود احترام فراوان نهاده پسر بزرگ به مادرش در  کارها به جای من کمک کند. بر سر مزارم گریه نکنید زیرا من در راه خدا و برای رضایت او قدم نهاده‌ام.
در همه جا خدا را به خاطر داشته باشید به همسر بگویم که از فرزندانم به خوبی نگهداری کند به مادر و پدرم بگویید صبر پیشه کنند و همیشه خدا را شاهد کارهایشان قرار دهند مرا در جایی که به دنیا آمده‌ام در روستای نصفی رحمت آباد دفن نمایید.
چون من روستا زاده‌ام و دوست دارم روستا زاده از دنیا بروم از شما میخواهم نماز وحشت برایم بخوانید برای من گریه نکنید برای حسین(ع) گریه کنید که در کربلا تشنه به شهادت رسید برای من گریه نکنید برای علی‌(ع) گریه کنید که برای برپا نگهداشتن عدل به شهادت رسید برای من ضجه نزنید برای زینب ضجه بزنید که جلوی چشمانش سر بریده حسین(ع) را نشانش دادند.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.