- پایگاه خبری تحلیلی احرارگیل - https://ahrargil.ir -

🌹جمعه های «شهدایی» احرار/وصیت شهید احمد شادمان پاپکیاده، لنگرود: پدرم، از همسرم نگه داری کنید/ این وصیت را در دو برگ نوشتم خداحافظ تا در روز قیامت

گروه ایثارو مقاومت پایگاه خبری تحلیلی احرارگیل [1]؛هرجمعه باشما با شهدائیم،/🌹جمعه های «شهدایی» احرار/وصیت شهید احمد شادمان پاپکیاده، لنگرود: پدرم، از همسرم نگه داری کنید/ این وصیت را در دو برگ نوشتم خداحافظ تا در روز قیامت!

🌹می‌خواهیم هر جمعه کار را با تبرک و مدد از این عارفان عاشق آغاز کنیم و با نامی و یادی از این ستاره‌ها شب کنیم ؛باشد که ادای دینی بر آن همه رشادت، شهامت، مجاهدت و …ان شاءلله.

بسمه تعالی
سلام پدرم و مادرم، این وصیت را در تاریخ، ۱۳۶۳/۰۷/۲۵ چون در ساعت ۸ شب عملیات داریم برایتان نوشتم، پدر جان، جان تو و جان مادرم و برادر ایرج و بهمن و مریم و ؟؟؟ و محمد و رقیه عروس شما، پدرجان، ؟؟؟ ؟؟؟ پدرجان بعد از من همسرم را به خانه بیاورید و نگذارید در قم باشد و از شما نگهداری کند.

پدرجان من ؟؟؟ بعد از من، رقیه را مثل من نگهداری کنید، برادرم ایرج حرف پدر و مادر را گوش کن، ایرج جان، بعد از من پدر و مادر ؟؟؟ و رقیه را نگهداری کن، اگر غیر از این باشد از تو راضی نیستم. پدرجان به مادرم بگو برای من ناراحت نباشد، برای من گریه نکند، برای عروس گریه کنید مادرجان عروس خودت ؟؟؟ پیش تو منم و من خیلی خوشحال خواهم شد. پدرم بعد از من، شما هم از عروستان نگهداری کنید. این وصیت را در دو برگ نوشتم. خداحافظ تا در روز قیامت، از دور پدر و مادر دست شما را می بوسم، امام را دعا کنید. ۱۳۶۳/۰۷/۲۵ .