کد خبر:242234
پ
۲۳۰۹۵-۷۴۰x555
🌷 «یادی که دردلهاهرگزنمی میرد یادشهیدان است» 🌷

🌹جمعه های «شهدایی» احرار/ وصیت مدافع حرم شهیدسید اسماعیل سیرت نیا، رشت: سهمیه و حقوق من پس از به همسرم و پدرم و مادرم رسید مابقی به یتیمان کمیته امداد امام خمینی (ره) برسد.

به هیچ وجه در مراسم من هزینه‌های آنچنانی و اسرافی نشود سهمیه و حقوق من پس از اینکه متأهل شدم و به همسرم و پدرم و مادرم رسید مابقی به یتیمان کمیته امداد امام خمینی (ره) برسد.

گروه ایثارو مقاومت پایگاه خبری تحلیلی احرارگیل؛هرجمعه باشما با شهدائیم،/🌹جمعه های «شهدایی» احرار/ وصیت مدافع حرم شهیدسید اسماعیل سیرت نیا، رشت: سهمیه و حقوق من پس از همسرم و پدرم و مادرم رسید مابقی به یتیمان کمیته امداد امام خمینی (ره) برسد.

 

🌹می‌خواهیم هر جمعه کار را با تبرک و مدد از این عارفان عاشق آغاز کنیم و با نامی و یادی از این ستاره‌ها شب کنیم ؛باشد که ادای دینی بر آن همه رشادت، شهامت، مجاهدت و …ان شاءلله.

 

 

ت وسوم تیر ماه سال ۱۳۵۷ اصالتاً اهل شهر رشت و ساکن تهران بود. وی از دانشجویان رشته علوم سیاسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن بود که در مقطع کارشناسی پیوسته مشغول به تحصیل بود.
اواز نیروهای سپاه حضرت محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ محسوب می شد که در عملیات مستشاری در سوریه در جریان عملیات محرم هفدهم آبان سال ۱۳۹۴ و در نزدیکی حلب به وسیله اصابت ترکش خمپاره به ناحیه پهلو و پشت سرش همچون مادرش حضرت زهرا(س) در سن ۳۷ سالگی به شهادت رسید.
پیکر این عزیز در ستاد تیپ عملیاتی سپاه محمد رسول الله تشییع و سپس در زادگاهش شهر رشت تشییع و تدفین شد.

وصیت نامه

بسمه تعالی
اللهم لبیک، اللهم لک لبیک، ان‌ّالحمده و نعمته لک و الملک لا شریک لک لبیک
اللهم صل علی محمد و آل محمد(ص) واجعلنا به اعونا الصاحب الاعصر و الزمان(عج) بقیه‌الله الاعظم و المستشهدین مدافع من حرم الله
حال که بحمدلله گذر زمان همچون نهر جاری ما را به اینجا رساند که شیر پاک مادر عزیزم و لقمه پاک پدر سید و گرانقدر و دعای خالصانه مادران و همسران گرانقدر شهداء که جلسات و مراسمات پاسداشت عزیزانشان را برای خدا و ادای بر نائب خاص امام زمانش(عج) در شهر رشت و استان گیلان برگزار نمودم که ان‌شاءالله از روی خلوص و برای غیر الله نبوده باشد این سعادت نصیب شد که وصیتنامه‌ای کوتاه قبل از سفر و اعزام به سرزمین دمشق و دیار شام همین‌جایی که دل امام مظلوم‌مان حضرت سجاد(ع) و عمه سادات را آزردند، بنویسم.

حال در پوست خود نمی‌گنجم که ملقب به اسم زیبای مدافع حرم اهل بیت(ع) و حرم عمه سادات حضرت زینب کبری(س) شده‌‌ام، لقبی که ابتداء فقط زیبنده جناب حضرت عباس ابن‌ علی و پسر رشید حضرت فاطمه(س) ام‌البنین است. حقیر چند مطلب مهم را خواهش دارم پس اینکه لیاقت شهادت دفاع از حرم‌الله را یافتم هر آنکس که این را می‌خواند بهره‌مند شود.
به همسر عزیز و مهربانم که در روزگار و عصر این دنیا، تحصیلات و نسبت و وجاهت ظاهری و ثروت که جزءاصلی‌ترین فاکتورهای بله عقد و زندگی است پشت پا زد و فقط سر سفره عقدمان که در حرم حضرت امام خمینی(ره) بود به رضایت مادر سادات حضرت بانوی عشق و مادر بی مزارمان فاطمه زهرا(س) بله رضایت داد و در همه سیر زندگی، نبود و بود، فقر و نداری را برای رسیدن به اهداف الهی و انقلابی‌ام تحمل کرد و بلکه تنها پشتیبان و مدافع و همچنین موتور محرک این اقدامات بود.
هشت یادواره شهدا، برگزاری مراسمات بصیرت‌افزایی در فتنه ۱۳۸۸ و پس از آن، حضور در همه عرصه‌های نبرد خونین برای انقلاب از فتنه ۱۳۸۸ تاکنون و تحمل رنج و زخم زبان افراد ناآگاه و مریض و تحمل دوری و تنهایی خودش بخاطر سربلندی در روز قیامت در محضر مادر بی مزارمان، گاهی آنچنان غریب و مظلومه بودی که جدای از تحمل دوری‌ام و نبودن‌هام، زخم زبان‌های نزدیکانت را با ظاهر دلسوزی باید می‌شنیدی و دم بر نیاوری که کسی به زبان نیاورد که همسرم کم آورده است. همنشینی با همسر و مادر شهیدان گوارای جان نحیف و خسته‌ات باد همسر پاک و مهربانم.
بخشی از وصیت نامه شهید سید اسماعیل سیرت نیا
به هیچ وجه تا زمان پیدا شدن قبر مطهر حضرت زهرا (سلام الله علیها) برای من سنگ قبری تهیه نکنید. در لحظه تدفین، تربت کربلا، کفن کربلا و پیشانی بند یا زهرا (سلام الله علیها) فراموش نشود. مبلغ ۵۰۰ هزار تومان بابت سهل انگاری‌های من در استفاده از بیت المال به محل کارم پرداخت نمائید. به هیچ وجه در مراسم من هزینه‌های آنچنانی و اسرافی نشود. سهمیه و حقوق من پس از اینکه متأهل شدم و به همسرم و پدرم و مادرم رسید مابقی به یتیمان کمیته امداد امام خمینی (ره) برسد.
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.