کد خبر:240125
پ
۳۶۶۸۸_۲۴۳
🌷 «یادی که دردل هاهرگزنمی میرد یادشهیدان است» 🌷

🌹جمعه های «شهدایی» احرار/ وصیت شهید رحمان یوسفی، رشت: قاطعانه می خواهم که راه شهیدان را ادامه دهید

از خواهرانم می خواهم همیشه زینب وار و برادرانم حسین وار و قاطعانه امام را یاری کنند و راه شهیدان را ادامه دهند .

گروه ایثارو مقاومت پایگاه خبری تحلیلی احرارگیل؛هرجمعه باشما با شهدائیم،/🌹جمعه های «شهدایی» احرار/ شهید رحمان یوسفی ،رشت: قاطعانه می خواهم که راه شهیدان را ادامه دهید

 

 

🌹می‌خواهیم هر جمعه کار را با تبرک و مدد از این عارفان عاشق آغاز کنیم و با نامی و یادی از این ستاره‌ها شب کنیم ؛باشد که ادای دینی بر آن همه رشادت، شهامت، مجاهدت و …ان شاءلله.

 

شهدای محرم استان گیلان شهید رحمان یوسفی

نام و نام خانوادگی شهید : رحمان یوسفی

فرزند : شعبانعلی

تاریخ تولد : ۱۷/۰۲/۱۳۴۴

تاریخ شهادت : ۱۱/۰۸/۱۳۶۱ (مصادف با پانزدهـم محــرم سال ۱۴۰۳ هجری قمری)

محل شهادت : موسیان

وصیت نامه شهید :

امروز تاریخ صدر اسلام تکرار شده و دوباره مکتب توحید در برابر قدرتها خودنمایی می کند.امروز ،روزی است که به سادگی می توان حق را از باطل شناخت و روزی است که تمام ابر قدرتها چه غربی و چه شرقی چهره کریه خود را به نمایش می گذارند. ای برادران ؛امروز به راحتی می توانی راهت را بر گزینی وبا نوشتن وصیّتنامه کوچک و جزئی ،با دشمن کافر مزدور و دیگر ایادی آمریکا و شوروی اتمام حجت می کنم و با آغوش باز به استقبال شهادت می روم دعوتی که به تمام هدایت شدگان در راه خداداده شده .

و امّا پدر و مادر مهربان، امیدوارم که با شنیدن خبر شهادت من افتخار کنید، افتخار به اینکه یکی از فرزندان خود را در راه خدا داده اید،بدانید که پدر و مادرانی که در راه خدا چنین گذشتهایی داشته باشند و شهامت و استقامت کنند رستگارند .

* * * * *

امّا برادران و خواهران من ؛امیدوارم که خدا همه شما را به راه راست هدایت کند. من از شما می خواهم مرا در محلّ خودمان دفن کنید. پناه بردن به شهادت فرار از مرگ است ،ما می رویم تا به رنج دیدگان جامعه ی فردا بگوییم که زندگی در رفتن است ،نه به مقصد رسیدن .من از شما میخواهم تا آنجا که توان دارید برای اسلام تبلیغ کنید. خداوندا، مرا در یاری نمودن اسلام عزیز کمک کن تا دین خویش را ادا نمایم.

* * * * *

خداوندا، تو می دانی من ضعیف تر از آنم که بتوانم خدمتی به اسلام بنمایم لیکن جسمی ناتوان در اختیار دارم که البتّه در اختیار توست و آن را در راه تو قربانی می کنم.

* * * * *

از خواهرانم می خواهم همیشه زینب وار و برادرانم حسین وار و قاطعانه امام را یاری کنند و راه شهیدان را ادامه دهند .

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.