- پایگاه خبری تحلیلی احرارگیل - https://ahrargil.ir -

برگزاری نهمین سالگرد شهادت شهید محمدحسین عطری در رشت

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی احرارگیل [1]، حجت الاسلام داوود هاشم پور از وعاظ قم، عصر امروز در مراسم نهمین سال گشت شهادت محمد حسین عطری، از شهدای مدافع حرم گیلان در رشت گفت: راه و رسم ایثار و شهادت برگرفته از منبع غنی و درس‌های انسان ساز حماسه‌ی کربلاست و تاسی از این شیوه عزت، بزرگی و روحیه‌ی آزادگی را در هر جامعه ایی حفظ می‌کند.

وی با بیان اینکه ارزش‌های عاشورایی محدود به مکان، مسلک و جامعه‌ی خاصی نیست، افزود: امروز بسیارند ملت‌های آزادی خواه و ظلم ستیزی که با تاسی از فرهنگ انقلاب اسلامی، درس ایثار و شهادت حسینی را در روند زندگی مبارزاتی خود مشق می‌کنند.

برگزاری نهمین سالگرد شهادت شهید محمدحسین عطری در رشتحجت الاسلام والمسلمین هاشم پور همچنین دفاع از آرمان‌های والا و الهی شهدا را ضامن حفظ ارزش‌های انقلاب اسلامی دانست و تاکید کرد: تداوم این روند، زمینه ساز ظهور یگانه منجی عالم بشریت در بستر رهایی بشر امروز از قید و بند استعمار و استکبار تلقی می‌شود.

وی در پایان بر ضرورت پاسداشت خون پاک شهدا و حفظ ارزش‌های مندرج در راه و رسم شهیدان تاکید کرد و افزود: وفاداری به این آرمان‌ها، نکته‌ی مهمی ست که می‌تواند هویت اسلامی و ملی این سرزمین را حفظ کرده و زمینه‌ی ساختن نسلی بصیر، حقیقت جو و کمال گرا را فراهم سازد.