کد خبر:238434
پ
download

برگزاری نهمین سالگرد شهادت شهید محمدحسین عطری در رشت

راه و رسم ایثار و شهادت برگرفته از منبع غنی و درس‌های انسان ساز حماسه‌ی کربلاست و تاسی از این شیوه عزت، بزرگی و روحیه‌ی آزادگی را در هر جامعه ایی حفظ می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی احرارگیل، حجت الاسلام داوود هاشم پور از وعاظ قم، عصر امروز در مراسم نهمین سال گشت شهادت محمد حسین عطری، از شهدای مدافع حرم گیلان در رشت گفت: راه و رسم ایثار و شهادت برگرفته از منبع غنی و درس‌های انسان ساز حماسه‌ی کربلاست و تاسی از این شیوه عزت، بزرگی و روحیه‌ی آزادگی را در هر جامعه ایی حفظ می‌کند.

وی با بیان اینکه ارزش‌های عاشورایی محدود به مکان، مسلک و جامعه‌ی خاصی نیست، افزود: امروز بسیارند ملت‌های آزادی خواه و ظلم ستیزی که با تاسی از فرهنگ انقلاب اسلامی، درس ایثار و شهادت حسینی را در روند زندگی مبارزاتی خود مشق می‌کنند.

برگزاری نهمین سالگرد شهادت شهید محمدحسین عطری در رشتحجت الاسلام والمسلمین هاشم پور همچنین دفاع از آرمان‌های والا و الهی شهدا را ضامن حفظ ارزش‌های انقلاب اسلامی دانست و تاکید کرد: تداوم این روند، زمینه ساز ظهور یگانه منجی عالم بشریت در بستر رهایی بشر امروز از قید و بند استعمار و استکبار تلقی می‌شود.

وی در پایان بر ضرورت پاسداشت خون پاک شهدا و حفظ ارزش‌های مندرج در راه و رسم شهیدان تاکید کرد و افزود: وفاداری به این آرمان‌ها، نکته‌ی مهمی ست که می‌تواند هویت اسلامی و ملی این سرزمین را حفظ کرده و زمینه‌ی ساختن نسلی بصیر، حقیقت جو و کمال گرا را فراهم سازد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.