کد خبر:238431
پ
۴۱۹۴۵۲۱

قاضی زاده هاشمی: مردم به سمت شهدا جذب می‌شوند

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به پرورش افرادی همچون شهید «مهدی خوش سیرت» در مدرسه انقلاب اسلامی، ادامه داد: جمع شدن مردم در مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گلگون کفن بیانگر آن است که مردم به سمت شهدا جذب می‌شوند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی احرارگیل،سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی بعد از ظهر دوشنبه در مراسم سی و پنجمین سالگرد شهادت شهید مهدی خوش سیرت در آستانه اشرفیه اظهار کرد: دشمنان انقلاب همواره با سخنان بیهوده و بزرگنمایی نقاط ضعف کوچک ایران اسلامی در تلاشند تا انقلاب اسلامی را ناکام جلوه دهند در حالی که از اساس دروغ می‌گویند.

وی افزود: انقلاب اسلامی بر خلاف انقلاب کشورهایی همچون شوروی و فرانسه دین را در بستر زندگی مردم جاری کرد تا توحید، محور رشد و کمال طلبی انسان شود.

وی با اشاره به پرورش افرادی همچون شهید «مهدی خوش سیرت» در مدرسه انقلاب اسلامی، ادامه داد: جمع شدن مردم در مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گلگون کفن بیانگر آن است که مردم به سمت شهدا جذب می‌شوند.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهدا را پیروان مکتب راه حسین (ع) دانست و گفت: شهیدان به عنوان ستارگان فروزان و چلچراغ هدایت انقلاب اسلامی هستند که در مسیر یاس و شبهه افکنی دشمنان، مسیر درست را نشان می‌دهند.

قاضی زاده هاشمی با اشاره به ایجاد یاس و ناامیدی در بین مردم توسط دشمنان نظام، گفت: راه شکست توطئه‌های دشمنان انقلاب پناه بردن به شهدا است.

وی با اشاره به تأثیر گذاری سرود سلام فرمانده در جوامع بین المللی، تاکید کرد: اگر همه ملت مانند فرزندانمان با امام زمان (عج) عهد ببندیم که حاج قاسم شویم، علاوه بر رفع مشکلات عاقبت بخیر شده و خودمان را در نزدیکی ظهور خواهیم یافت.

قاضی زاده هاشمی اضافه کرد: شهدا حجت‌هایی هستند که در همه سرزمین‌ها یافت می‌شوند و هرچه در مقام شهدا سخن بگوییم کم است

وی به هجمه‌های فرهنگی دشمنان توسط رسانه‌های معاند و شبکه‌های تفرقه افکن اشاره و تصریح کرد: برای منحرف کردن یک امت باید او را نسبت به پدر امت بدبین و ناامید کرد و معتقدم دشمنان زمانی بر یک امت غلبه می‌کنند که آنها را از استاد راهنمایی آنها جدا سازند.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به تقدیم بیش از ۲۳۰ هزار شهید در دوران دفاع مقدس، گفت: دشمنان نظام از آغاز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی تاکنون هرگونه توطئه و دسیسه‌ای را بر علیه این‌نظام‌مقدس پیاده کردند اما ملت ایران همواره پشتیبان ولایت فقیه و انقلاب هستند.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.