کد خبر:238418
پ
۷۹۱۴۴۸_۶۰۷
🌷 «یادی که دردلها هرگزنمی میرد یاد شهیدان است» 🌷

🌹جمعه های «شهدایی» احرار/ وصیت شهید ابراهیم نوری، رشت : می‌دانستم که در جبهه اسلام و کفر شیرینی بخش نمی شود!

گروه ایثارو مقاومت پایگاه خبری تحلیلی احرارگیل؛هرجمعه باشما با شهدائیم،/🌹جمعه های «شهدایی» احرار/ وصیت شهید ابراهیم نوری، رشت : می‌دانستم که در جبهه اسلام و کفر شیرینی بخش نمی شود!.   می‌خواهیم هر جمعه کار را با تبرک و مدد از این عارفان عاشق آغاز کنیم و با نامی و یادی از این ستاره‌ها شب کنیم ؛باشد که ادای […]

گروه ایثارو مقاومت پایگاه خبری تحلیلی احرارگیل؛هرجمعه باشما با شهدائیم،/🌹جمعه های «شهدایی» احرار/ وصیت شهید ابراهیم نوری، رشت : می‌دانستم که در جبهه اسلام و کفر شیرینی بخش نمی شود!.

 

🌹می‌خواهیم هر جمعه کار را با تبرک و مدد از این عارفان عاشق آغاز کنیم و با نامی و یادی از این ستاره‌ها شب کنیم ؛باشد که ادای دینی بر آن همه رشادت، شهامت، مجاهدت و …ان شاءلله.

 شهید «ابراهیم نوری» فرزند محمد حسین در تاریخ سوم اردیبهشت سال ۱۳۳۲ در روستای کفته رود به دنیا آمد. پس از پایان دوره ابتدایی ترک تحصیل کرد و مدتی به امر کشاورزی روی آورد و در سال ۱۳۵۰ به خدمت سربازی رفت اما معاف گردید.

وی در سال ۱۳۵۵ وارد شرکت مسلح که طرح شبکه آبیاری منطقه را بر عهده داشت، شد و در آستانه انقلاب در حرکت های انقلابی شرکت می نمود و پس از پیروزی انقلاب اسلامی در انجمن و پایگاه نظامی کفته‌رود فعالیت می کرد و پس از شهادت شهید قربانی مسئول پایگاه و انجمن اسلامی کفته‌رود گردید.

شهید نوری از سال ۱۳۶۱ در شرکت زمزم رشت مشغول به کار شد و در تاریخ نوزدهم آذر ۱۳۶۵ از طرف بسیج رشت به جبهه اعزام گردید و سرانجام در بیست و دوم دی ماه سال ۶۵ در منطقه شلمچه به درجه رفیع شهادت نائل آمد و پیکر پاکش را در گلستان شهدای کفته رود به خاک سپردند.

شهید نوری در قسمتی از وصیت نامه اش می نویسد: «بدانید که من آگاهانه و با چشم باز به جبهه رفتم و می‌دانستم که در جبهه اسلام و کفر شیرینی بخش نمی شود بلکه توپ و فشنگ و گلوله پخش شود ولی هشت سال از انقلاب گذشت و دشمن خدا نشناس دست بردار از دین ما نیست وظیفه شرعی من بود که جبهه می‌رفتم. همکارانم: اسلام در خطر جدی است. اسلام را تقویت کنید. همسرم: چونکه کشور و اسلام در خطر بوده باید به جبهه می رفتم به یاری جدت می شتافتم. در خاتمه از مردم شهید پرور کفته رود و حومه می خواهم اگر نارضایتی و بدی از من دیدید مرا عفو کنید.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.