- پایگاه خبری تحلیلی احرارگیل - https://ahrargil.ir -

🌹جمعه های «شهدایی» احرار/ وصیت شهید طالب روحی، لنگرود: فعالیتتان فقط برای رضای خدا باشد و دیگر هیچ

گروه ایثارو مقاومت پایگاه خبری تحلیلی احرارگیل [1]؛هرجمعه باشما با شهدائیم،/🌹جمعه های «شهدایی» احرار/ وصیت شهید طالب روحی، لنگرود: فعالیتتان فقط برای رضای خدا باشد و دیگر هیچ.

 

🌹می‌خواهیم هر جمعه کار را با تبرک و مدد از این عارفان عاشق آغاز کنیم و با نامی و یادی از این ستاره‌ها شب کنیم ؛باشد که ادای دینی بر آن همه رشادت، شهامت، مجاهدت و …ان شاءلله.

 

وصیت نامه ی شهید طالب روحی

«ولا تحسبن الذین قتلو فی سبیل الله امواتا بل احیا عند ربهم یرزقون»

آنان که در راه خدا جهاد می کنند و کشته شدند گمان میبرید که مردگانند بلکه زنده اند و در نزد خدای خود روزی می خورند.

ملتی که شهادت را سعادت می داند پیروز است. شهادت تزریق خون است در پیکر اجتماع. «شهید مطهری»

با درود بر رهبر کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی. رهبری که تمامی مستضعفین جهان را رهبری می کند. بعد از رهبران صدر اسلام کمتر نظیر او پیدا می شود و با درود و سلام بر ملت قهرمان و شهید پرور، ملتی که نظیرش در جهان پیدا نمی شود ملت از جان گذشته. درود بر رزمندگان جبهه های حق علیه باطل، رزمندگان جان بر کفی که بدون کوچکترین توقعی در سرمای غرب و در گرمای جنوب جنگ کرده و جنگ می کنند تا صدامیان را از سرزمین اسلامی بیرون کنند و ملت مسلمان عراق را از زیر ستم جهانخواران غرب و شرق نجات دهند.

با سلام بر شهیدان گلگون کفن، از شهیدان صدر اسلام تا شهدای انقلاب و شهدای جنگ. شهدایی که در فتح های بزرگی بودند و بعد به لقا الله پیوستند. امروز سه شنبه ۱۴/۲/۱۳۶۱ است و شاید تا یک الی دو روز دیگر به خط مقدم اعزام شویم و تصمیم گرفتم وصیت نامه خودم را بنوسیم تا شاید خدا خواست و برنگشتم لااقل یک چند جمله ای از من به یادگار مانده باشد و اگرهم بر گشتم که هیچ. سلام بر مادر گرامی و مهربان مادری که به قول معروف اگر او را به دوش بگیرم و با پای پیاده به دورترین راه ببرم باز کوچکترین خدمتی را نتوانستم ادا نمایم. مادر عزیز این بار که به جبهه آمدم نتوانستم تو را ببینم چون که تو نبودی و می دانم که مرا می بخشی و حلالم می کنی و شاید دیگر بر نگشتم، نمی دانم. همه چیز در دست خداست و او برهمه چیز آگاه است و اگر شهید شدم و لیاقتش را پیدا کردم از تو می خواهم که صبر کنی و ناراحتی نکنی، انشاالله خداوند به تو اجرعظیمی خواهد داد و به این شهادت من افتخار نمایی  چون که مادر شهید هستی و تو برادر عزیز، علی جان تو همیشه برای ما زحمت کشیده ای و تا جایی که توانستی ما را راهنمایی فرمودی و خودت نیز همیشه در فعالیت هستی.

خداوند به شما اجر بدهد و من لیاقت آن را ندارم که به شما بگویم که چکار کنی، نه. خودت بودی که از منحرف شدن ما اگر در بعضی مسائل زود ابراز عقیده پیدا می کردیم ما را راهنمایی می کردی. از اینکه نتوانسته ام این بار تو را ببینم معذرت می خواهم امیدوارم مرا ببخشی.

برادر عزیز، هادی جان شما یک مرد خوب و سالمی هستی و رفتید به جبهه ها، یک بار هم که به پایت تیر خورده است تو هم زحمت خود را کشیده ای و تا آنجایی که از دستت بر می آمد برای امام و ملت خدمت نموده ای و از خداوند می خواهم که به تو اجر عظیمی بدهد و شما خواهران من و دامادان من و عروس های من از خدا می خواهم که به شما صبر جلی بدهد و در شهادت من احساس ناراحتی ننمایید .

 اجرتان با حضرت فاطمه زهرا خواهد بود و در آخر عرض من با تمامى برادران محل خودم و شهر خودم که گوش به فرمان رهبر باشید همانطور که بودید و فعالیتتان فقط برای رضای خدا باشد و دیگر هیچ. و از اینکه کسانی در دام گروههای منحرف افتاده اند و هنوز هم هستند می خواهم که به دامن اسلام برگردند و با ملت همگام شوند تا راه کربلا باز شود و انقلاب اسلامى جهانگیر شود و زمینه ساز ظهور امام زمان عج الله تعالی فرجه شود.

خداحافظ همه شما باد.

۱۴/۲/۶۱ طالب روحى

مرگ بر شوروى – مرگ بر امریکا

خدایا خدایا، تا انقلاب مهدى خمینى را نگهدار.