کد خبر:234801
پ
download
تازه وارد خیابان «معلم»...!

اختصاصی احرار/ حال روز شورای شهر رشت و ساختمان خ. «معلم»!

یکی از معامله گران ستاره دار رشت قیم مآبانه به حقوق و عملکرد قانونی شورای شهر رشت تاخته و استیضاح شهردار ناتوان را معطل کردن یک میلیون نفر قلمداد کرده

اختصاصی  احرارگیل/  ساده می نویسیم از دل/ در رسانه ها داشتیم که نوشته بود یکی از معامله گران ستاره دار رشت قیم مآبانه به حقوق و عملکرد قانونی شورای اسلامی شهر رشت تاخته و استیضاح شهردار ناتوان را معطل کردن یک میلیون نفر قلمداد کرده و با صغری و کبرای هاش نتیجه گرفته و گفته: هیچ کس پشت سر این شورا نیست و…  و… . گیریم این حرفش (در خلاف) هم قبول باشد، بعدخودش چی؟؟ 

خودش دم به ساعت امضای استیضاح (وزیر تازه وارد و کهنه کار هم براش نداره) علیه وزرا میده و برای عزل شون در صحن علنی میدان دار معامله گران میشه چی؟؟ فکر نمیکنه یک مملکت را معطل خود می کنه؟؟  برو آقا میرزا بگو  ک.ج.ا.ت… ؟؟

…رفتی سر آن تازه وارد خیابان «معلم» را یک روز قبل از معرفی اش( با کُسیل پیاده نظام درنشست معامله گرانه پایتخت) حسابی شیره مالیدی بعدم با لابی و رفیق بازی و… چند تا آموزش و پرورشی شیفته ، بی تجربه ،گرسنه ی مقام و منصب را سراً و اعلاناً در طبقات فوقانی و تحتانی برج ۸ طبقه اش نشاندی روی شهد کندوی از پیش ساخته ات تا به تازه واردها دو واحد شیوی نوین معامله گری به نیابت از جنابعالی تدریس کنن برای روزهای پیش رو، فکر کردی شورای شهر رشت هم مکان مناسب کندو سازی مثل ساختمان ۸طبقه خ. «معلمه» برای انتخابات آینده ؟؟!!

. … خوندی آ میرزا!، این دور آخره که میزنی! ( این خط . اینم نشان) / زدی ضربتی ضربتی نوش کن

 

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.