کد خبر:233080
پ
EQ-یا-IQ-700×405-1-440×290
دیروز و امرزوز دوقطبی های،

شنیده های احرار/ توصیه عجیب سرداری که…!

… گفت: از حسینه اومده بودیم بیرون، در محوطه ی حیاط حوزه نمایندگی سپاه قدم میزدیم که سردار … ازبزرگان “جنگ نرم و جنگ سفت گیلان” جلو آمد و گفت: این «مهدی مجرد» را در رسانه ات نزن و… !!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی احرارگیل؛ … گفت: از حسینه اومده بودیم بیرون، در محوطه ی حیاط حوزه نمایندگی سپاه قدم میزدیم که سردار خوش نقش و همیشه … بدوش   ازبزرگان “جنگ نرم و جنگ سفت گیلان!! ” جلو آمد و گفت: این «مهدی مجرد» را در رسانه ات نزن و… !!/ بُهت زده شدم. !
عرض کردم: سردار شماهم ؟؟!!
گفت بله، مصلحت نیست. دو قطبی ایجاد می شود.!!
گفتم: آخه این آدم چند کیلو پرونده در محاکم دارد و در آستانه بازداشت شدن است آنوقت شما به جای این که از ما حمایت کنید و باهم برعلیه فساد قیام کنیم مارا از مبارزه با فساد منع می کنید با مصلحت اندیشی های خود و…و…. ؟؟!!

… نپذیرفتم و به مبارزه علیه فساد ادامه دادم. اگر چه هزینه ها پرداختیم ولی نصرت الهی از آن جبهه حق شد و خانه نشینی برای مرشدان متخلف و سران منفعت طلب استان گیلان!. «کَم مِّن فِئَهٍ قَلِیلَهٍ غَلَبَتْ فِئَهً کَثِیرَهً»

⭕ اامروز، یاد هجوم این روزای “ایشان و تیمش” علیه دولتمردان انقلاب می افتم که کمتر از ۱۰ روز برای ایجاد دو قطبی کاذب در جامعه چه ها که نکردند و نمی کنند!!

👈 بله، آن روز دوقطبی(برای منفعت طلبان)  ایراد داشت اما امروز ایجاد دوقطبی خوب است چون‌منافع ما در همین دو قطبی بودن تامین میشود.
آقایون جریانات سیاسی!  برای ما فرق نمی کند مبارزه، مبارزه است. سردار… باشد یا سرباز … باشدیا… .‼️

منبع
احرار/
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.