- پایگاه خبری تحلیلی احرارگیل - https://ahrargil.ir -

اختصاصی احرار/ « معامله با ترس، از ترس» !!

اختصاصی پایگاه خبری تحلیلی احرارگیل [1]؛به اذعان نخبگان،  دولت بنفش در هشت سال گذشته هیچ توجهی به شایسته‌سالاری نداشته است. باید این رویه درنزد دولت انقلابی و مردمی آیت الله رئیسی دور ریخته شود. بویژه در استان عزیز ما گیلان نبایددر انتصابات به دنبال بازی‌های سیاسی باشیم .

در این خصوص مطلبی در گروه وات ساپی«… ازجبهه احرار» به تحریر در آمد بد ندیدیم در اختیار شما مخاطبین ارزشمند احرار گذاشته شود، بشنوید:

سلام علیکم
با عرض تسلیت ایام🏴

…اگه خاطر شریف سرورانم در همین گروه باشد، بارها محضر مبارکشان عرض کرده ام که، شجاعت درنبرد ها فقط زور زدن، حمله کردن و کسب سرپل ها نیست که؛ سر منشه بسیاری از تحولات می تواند باشد

اما هنگامی که انسان به اشتباه و خطا در ایجاد بستری زور می زند اینجا “عقب نشینی و اعتراف” می تواند شجاعتی مضاعف و در خور تحسین باشد که بسیاری موفق به انجامش نمی شوند. چرا؟ برای این که باید هم زمان در چند جبهه بجنگند (نفسانی و بیرونی) .

به نظر حقیر اقرار به اشتباه، اقرار به خطا و اقرار به گناه از نشانه های عزت نفس است تا ضعف و حقارت.

… در مسائل سیاسی استان نیز نگاه حقیر همیشه بر این باور بود و هست که، در انتخاب مدیران( ضمن احترام به بزرگان) اولاً جوان گرایی مبنا باشد، در ثانی در انتخاب افراد و شایستگان نباید جوانان انقلابی و دلسوز گیلان را به واسطه ی این که در “جبهه و جناح” مخالف من بوده اند نا دیدیده گرفت. هیچ کس در هیچ زمانی از اعتماد به نقش جوانان مومن و انقلابی ضرر نکرد که، سو دها برد.

ما که در برابر کادر سازی خیابانی و بیابانی صفوف مخالفان، فتنه گران و… همین طوری هم دستمان خالی است اگه بخواهیم جوانان انقلابی و دلسوز گیلان را  به بهانه های اینچنینی کنار بزنیم می شود همانی که چهل سال بر کاکل پدرسالاران چرخید و  در آمدش نیز «هیچ» شد. مگر «سود معامله گری با ترس، از ترس» چقدر است؟؟ / فعلاً