کد خبر:228480
پ
۱۵۱۹۸۰۴۰_۱۰۲
سود جوانگرایی؛

اختصاصی احرار/ « معامله با ترس، از ترس» !!

در انتخاب مدیران( ضمن احترام به بزرگان) در انتخاب افراد و شایستگان نباید جوانان انقلابی و دلسوز گیلان را به واسته ی این که در “جبهه و جناح” مخالف من بوده اند نا دیدیده گرفت.

اختصاصی پایگاه خبری تحلیلی احرارگیل؛به اذعان نخبگان،  دولت بنفش در هشت سال گذشته هیچ توجهی به شایسته‌سالاری نداشته است. باید این رویه درنزد دولت انقلابی و مردمی آیت الله رئیسی دور ریخته شود. بویژه در استان عزیز ما گیلان نبایددر انتصابات به دنبال بازی‌های سیاسی باشیم .

در این خصوص مطلبی در گروه وات ساپی«… ازجبهه احرار» به تحریر در آمد بد ندیدیم در اختیار شما مخاطبین ارزشمند احرار گذاشته شود، بشنوید:

سلام علیکم
با عرض تسلیت ایام🏴

…اگه خاطر شریف سرورانم در همین گروه باشد، بارها محضر مبارکشان عرض کرده ام که، شجاعت درنبرد ها فقط زور زدن، حمله کردن و کسب سرپل ها نیست که؛ سر منشه بسیاری از تحولات می تواند باشد

اما هنگامی که انسان به اشتباه و خطا در ایجاد بستری زور می زند اینجا “عقب نشینی و اعتراف” می تواند شجاعتی مضاعف و در خور تحسین باشد که بسیاری موفق به انجامش نمی شوند. چرا؟ برای این که باید هم زمان در چند جبهه بجنگند (نفسانی و بیرونی) .

به نظر حقیر اقرار به اشتباه، اقرار به خطا و اقرار به گناه از نشانه های عزت نفس است تا ضعف و حقارت.

… در مسائل سیاسی استان نیز نگاه حقیر همیشه بر این باور بود و هست که، در انتخاب مدیران( ضمن احترام به بزرگان) اولاً جوان گرایی مبنا باشد، در ثانی در انتخاب افراد و شایستگان نباید جوانان انقلابی و دلسوز گیلان را به واسطه ی این که در “جبهه و جناح” مخالف من بوده اند نا دیدیده گرفت. هیچ کس در هیچ زمانی از اعتماد به نقش جوانان مومن و انقلابی ضرر نکرد که، سو دها برد.

ما که در برابر کادر سازی خیابانی و بیابانی صفوف مخالفان، فتنه گران و… همین طوری هم دستمان خالی است اگه بخواهیم جوانان انقلابی و دلسوز گیلان را  به بهانه های اینچنینی کنار بزنیم می شود همانی که چهل سال بر کاکل پدرسالاران چرخید و  در آمدش نیز «هیچ» شد. مگر «سود معامله گری با ترس، از ترس» چقدر است؟؟ / فعلاً

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.