کد خبر:212931
پ
۱۳۹۹۰۲۱۸۰۰۰۰۹۳_Test_PhotoN

عباس موید: آمادگی برگزاری مراسم شب‌های قدر را در گلزار شهدای رشت داریم

عضو هیئت امنای گلزار شهدای رشت با بیان اینکه تمهیدات لازم برای برگزاری مراسمات احیای شب‌های قدر در گلزار شهدا وجود دارد، گفت: به محض اعلام بازگشایی گلزار شهدا آمادگی لازم برای برگزاری مراسم احیای شب‌های قدر را داریم، کما اینکه در حال حاضر نیز ضدعفونی گلزار به صورت مستمر انجام می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی احرارگیل،باهدف ارتباط دوسویه مخاطبان خبرگزاری فارس و رسیدگی به مشکلات مطروحه از سوی مردم راه‌اندازی شده است، مخاطبان با ثبت سوژه‌های خود در این سامانه و جمع‌آوری امضاهای بیشتر می‌توانند خبرنگاران فارس را در پیگیری هرچه سریع‌تر مسائل و مشکلات استان همراهی کنند.

«گلزار شهدای رشت برای شب‌های قدر آماده شود» یکی از سوژه‌هایی بود که مخاطب در سامانه فارس من ثبت کرده است.

مخاطب در این سوژه مطرح کرده است (با توجه به اینکه فاصله‌گذاری‌های اجتماعی و ممنوعیت سفرها برداشته‌شده و حتی پارک‌ها و سایر اماکن عمومی بازگشایی‌شده است از مسؤولان مربوطه تقاضا داریم در ماه مبارک رمضان، مساجد را نیز باز کنند، یا در کمترین اقدام با رعایت موارد بهداشتی و رعایت فاصله اجتماعی و مهیاسازی فضای باز گلزار شهدای شهر رشت زمینه برپایی مراسم شب‌های قدر را در رشت آماده کنند.)

گلزار شهدای رشت به صورت مستمر ضدعفونی می‌شود/در صورت اعلام بازگشایی آماده برگزاری مراسم هستیم

عباس مؤید دراین‌باره در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با بیان اینکه پیگیر بازگشایی گلزار شهدای رشت برای برگزاری مراسمات شب‌های قدر هستیم، اظهار کرد: در حال حاضر که گلزار شهدای رشت زائر ندارد هرروز پروتکل‌های بهداشتی را رعایت می‌کنیم و ضدعفونی انجام می‌دهیم.

وی با بیان اینکه آماده‌سازی مزار شهدای رشت انجام‌شده گفت: ما منتظر اعلام بازگشایی هستیم و هر روزی که اعلام شود برای روز بعد باید مراسم برگزار کنید ما یک روز قبل آماده بازگشایی و پذیرایی از زائرین گلزار شهدای رشت را داریم و مشکلی برای آماده‌سازی و برگزاری مراسمات شب‌های قدر را نداریم.

تمهیدات لازم برای برگزاری مراسمات احیا در گلزار شهدا وجود دارد

عضو هیئت‌امنای گلزار شهدای رشت با اشاره به اینکه تمهیدات لازم برای برگزاری مراسمات احیا در گلزار شهدا وجود دارد، افزود: گلزار شهدای رشت هم فضای باز و هم فضای سرپوشیده با وسایل گرمایشی و سرمایشی دارد و می‌توان با رعایت فاصله ایمنی مراسمات را برگزار کرد.

مؤید با بیان اینکه در سال‌های گذشته نیز گلزار شهدای رشت در شب‌های قدر مملو از زائر بود و مردم زیادی این شب‌ها را در جوار شهدا احیا می‌کردند، تصریح کرد: اگر فاصله‌گذاری انجام شود ما حتی می‌توانیم از فضای باز بیرون گلزار شهدای رشت نیز استفاده کنیم و اجازه ورود اتومبیل را ندهیم تا با رعایت فاصله مناسب از محیط بازهم بهتر استفاده کنیم.

وی با اعلام آمادگی گلزار شهدای رشت برای برگزاری مراسمات شب‌های قدر در ماه مبارک رمضان بیان کرد: ما امیدواریم که در شب‌های قدر دستور بازگشایی داده شود تا مردم با راز و نیاز در جوار شهدا همانند گذشته مراسم باشکوهی در شب‌های قدر برگزار کنند.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.