کد خبر:210329
پ
۳۳۹۹۵۹۲

فعالیت شبانه‌روزی درمانگاه‌های سپاه قدس در ۷ شهرستان گیلان

معاون اجرایی سپاه قدس گیلان از فعالیت شبانه روزی درمانگاه‌های سپاه در شهرستان‌های رشت، رودسر، لنگرود، لاهیجان، آستانه اشرفیه، آستارا و فومن خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی احرارگیل،سرهنگ پاسدار اسماعیل اسماعیلی عصر سه شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اقدامات سپاه قدس گیلان در راستای مقابله با شیوع ویروس کرونا، اظهار کرد: در حال حاضر با دستور فرمانده سپاه قدس گیلان و تلاش‌های معاونت بهداشت و درمان این نهاد، درمانگاه‌های سپاه گیلان در ۷ شهرستان این استان به صورت شبانه‌روزی فعالیت می‌کنند.

معاون اجتماعی سپاه قدس گیلان با اشاره به فعالیت شبانه‌روزی درمانگاه امام سجاد (ع) سپاه در شهر رشت از هفته گذشته، افزود: از امروز درمانگاه‌های سپاه قدس گیلان در شهرستان‌ها رودسر، لنگرود، لاهیجان، آستانه‌اشرفیه، آستارا و فومن نیز به صورت شبانه‌روزی فعالیت می‌کنند.

وی تصریح کرد: نیروی انسانی مورد نیاز فعالیت شبانه‌روزی درمانگاه‌ها تأمین شده و پزشکان و پرستاران آماده خدمت‌رسانی به مردم شریف استان گیلان هستند.

اسماعیلی با تاکید بر اینکه سپاه برای خدمت‌رسانی در حوزه‌های مختلف به مردم آمادگی کامل دارد، گفت: بسیجیان و پاسداران سپاه قدس گیلان از تمام ظرفیت خود بهره گرفته تا سلامت و آرامش را به مردم گیلان هدیه کنند.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.