کد خبر:206369
پ
۳۹۱۲۹۷_۷۵۵

جمعه های«شهدایی»احرار/ برگی از زندگی شهید احمد رضا ثقتی، شهرستان رشت

امروز دشمنان خدا در مقابل مسلمین صف بسته اند باید بر آنها تاخت و صف های عنکبوتی آنها را متلاشی نمود.

گروه ایثارو مقاومت پایگاه خبری تحلیلی احرارگیل؛هرجمعه باشما باشهدائیم ؛ جمعه های«شهدایی»احرار/برگی از زندگی شهید احمد رضا ثقتی، شهرستان رشت.

 شهید احمد رضا ثقتی به سال ۱۳۴۸ در شهر رشت دیده به جهان گشود و زیر نظر پدری انقلابی و مذهبی تحصیلات ایتدائی و راهنمایی خود را با موفقیت چشمگیری به پایان رسانید.
اوایل جوانی او همراه بود با جنگ تحمیلی. شوق بسیار در جهاد و جبهه رفتن در او بود اما اجازه پدرش شرط بود و او بخاطر کمی سنش ممانعت می نمود.
مرام انقلابی او پای او را از دوران کودکی به مسجد کشاند همان میعادگاه سربازان امام زمان (عج) و تجلی گاه شهدا. کسی راز و نیاز خالصانه او را و دعای توسل خواندن او را که خیلی علاقه داشت و کمک خانواده های شهدا و خانواده های فقیر را فراموش نمی کند او از کسانی نبود که مهر سکوت بر لب زند و خلوت اختیار کند ظلم را ببیند و چشم بر هم نهد فشار را ببیند علیه آن نشورد درد را حس کند و در پی درمان او بر نیاید.
از صمیم قلب به امام و شهدا عشق می ورزید و با قلبی مملو از اخلاص و ایمان و علاقه از دستورهای آن حضرت تبعیت می نمود راستی که اخلاق پر جذبه ای داشت. کسی نبود که لحظه ای در کنارش بماند و شیفته اش نگردد نمی دانم این جذبه از چهره نورانی او بود یا اخلاق روحانی او یا شیوه امر به معرو فش بود. شهید بعد از گذراندن آموزش نظامی از طریق سپاه گیلان جبهه به جمع یاران گمنام صاحب الزمان(عج) شتافت و بعد از مدتی ۲۰ ماه که در جبهه بود در عملیات والفجر ۱۰ با رمز یا رسول الله، یا رسول الله، یا رسول الله، در سمت مسئول گروهان مقداد در سن ۱۹ سالگی در خرمال عراق به درجه رفیع شهادت نائل آمد و مانند مولایش ابا عبدالله الحسین علیه السلام بدون غسل و کفن به خاک سپرده شد.
و روحش به دیار عاشقان شتافت و چه زیبا گفت:« میروم به پیش معشوق ، معشوقی که همانا الله باشد. میروم آنجا که حسین زهرا(ع) مردانه وار رفته میروم جائی که قاسم و علی اکبر رفتند، به جایی که دوستان و عزیزان رفتند.
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.