کد خبر:205053
پ
۱۳۹۸۰۹۰۹۰۰۰۷۸۴_Test_PhotoN

آیت‌الله رئیسی، سعید جلیلی و پرویز فتاح ۱۶ آذر؛ میهمان دانشجویان

دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران گفت: از آقایان رئیسی، پرویز فتاح و سعید جلیلی برای حضور در برنامه ۱۶ آذر دعوت شده که با پیگیری‌های به‌عمل‌آمده ان شاءالله شاهد حضور این بزرگواران در دانشگاه تهران خواهیم بود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی احرارگیل؛امین نوریان دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران در گفت وگو با خبرنگار حوزه تشکل‌های دانشگاهی خبرگزاری فارس، گفت: با توجه به اهمیت دانشجو و دانشگاه در تحولات انقلاب، روز دانشجو به عنوان روز بزرگداشت دانشجو همواره از اهمیت بالایی برخوردار بوده است. روز دانشجو روزی است که دانشجویان و تشکل‌های دانشجویی می توانند فریاد آرمانخواهی خود را نشان داده و مشکلات کشور را از مسئولین مطالبه کنند.

وی ادامه داد: باتوجه به اینکه در آستانه اولین روز دانشجو در گام دوم انقلاب هستیم جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران ویژه برنامه ای برای امسال تدارک دیده و مشغول هماهنگی های نهایی است.

نوریان افزود: پیش‌تر همانطور که مستحضرید از جناب آقای دکتر روحانی، رییس جمهور محترم برای حضور در دانشگاه در روز دانشجو و پاسخ به مطالبات کارشناسی و به‌حق دانشجویان و اساتید محترم دانشگاه دعوت به‌عمل آمده بود. اما از آنجایی‌که رییس جمهور محترم همچون رویه سابق خود مبنی بر بی‌توجهی به محیط دانشگاه و دانشجو، دعوت دانشجویان را نپذیرفتند، جامعه اسلامی دانشگاه تهران تصمیم گرفت که به سراغ مسئولین انقلابی و دغدغه‌مند برود.

 دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران گفت: معتقدیم مشکل ما از ساختار نیست، بلکه از کارگزار است. لذا ملاک و معیار جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران در دعوت از افراد، میزان انطباق آن‌ها با شاخص‌های دولتمرد اسلامی بوده است.

وی ادامه داد: ازاین‌رو از آقایان رئیسی، پرویز فتاح و سعید جلیلی برای حضور در برنامه ۱۶ آذر دعوت شده که با پیگیری‌های به‌عمل‌آمده ان شاءالله شاهد حضور این بزرگواران در دانشگاه خواهیم بود.

نوریان اضافه کرد: درواقع با اتحاد بین جوانان انقلابی دیروز که الآن در کسوت مسئولیت به مردم خدمت می‌کنند و جوانان انقلابی امروز که در کسوت دانشجویی به فکر پیشرفت همه‌جانبه کشورشان هستند، راهبرد مقاومت در گام دوم انقلاب را به رخ جهانیان خواهیم کشاند.

 دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران در خاتمه گفت: در این برنامه، علاوه بر اینکه راهبرد مقاومت در گام دوم انقلاب در ابعاد مختلف فرهنگی، اقتصادی، سیاسی و… تببین خواهد شد، باتوجه به گذشتن چندسال از توافق برجام و بی ثمر بودن تنها دستاورد دولت تدبیر وامید، تابوت برجام تشییع خواهد شد تا عاقبت مذاکره با دشمن بر همگان روشن شود.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.