کد خبر:200211
پ
۱۳۹۸۰۶۱۶۰۰۰۹۶۹_Test_NewPhotoFree

شهدا برای تداوم اسلام و انقلاب جان خود را نثار کردند / حفظ ارزش‌ها و ولایتمداری در اولویت باشد

نسیبه علی پرست همسر شهید مدافع حرم سجاد طاهرنیا : شهدا برای تداوم اسلام و انقلاب جان خود را نثار کردند و حفظ ارزش‌ها و ولایتمداری باید همواره موردتوجه و در اولویت باشد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی احرارگیل، رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی و گردشگری شورای رشتامروز در آستانه سالگرد شهادت شهید مدافع حرم سجاد طاهرنیا با حضور در منزل پدر این شهید اظهار کرد: امنیت و آرامش حاکم بر کشور را مدیون ایثار جوانان این مرزوبوم هستیم.

فاطمه شیرزاد با گرامی داشت یاد و خاطره تمامی شهدای جنگ تحمیلی و مدافع حرم افزود: دشمنان ایران اسلامی معتقد بودند که نسل جوان کشور با الگوهای ایثار و شهادت بیگانه هستند اما شهدای مدافع حرم با حضور حماسی خود در دفاع از حریم اهل‌بیت (ع) تودهنی بزرگی به آنان زدند.

وی با بیان اینکه شهدای مدافع حرم عشق جوانان ایران اسلامی به ولایت را به اثبات رساندند، گفت: امیدوارم بتوانیم با خدمت صادقانه پاسخگوی گوشه‌ای از ایثار این شهدای گران‌قدر و خانواده‌های آنان باشیم.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای رشت با تأکید بر اینکه جوانان ایران اسلامی همواره به ندای رهبر انقلاب لبیک گفته‌اند، بیان کرد: بهره‌مندی از اندیشه‌های ناب شهدا و خانواده‌های آنان می‌تواند راهگشایی برای خدمت صادقانه و بی‌منت به مردم باشد.

وحدت رمز پیروزی است

پدر شهید مدافع حرم نیز در این دیدار با اشاره به اینکه وحدت و ایثار رمز پیروزی بر دشمنان اسلام و انقلاب است، اظهار کرد: وحدت در میان مسؤولین امری ضروری و نیاز اصلی کشور در این دوران است.

طاهرنیا با تأکید بر اینکه جوانان ایران اسلامی برای عزت و سربلندی کشورشان جان خود را نثار انقلاب کرده‌اند، افزود: مسؤولین باید تمام تلاش خود را برای برطرف کردن مشکلات مردم به کار بگیرند و این مهم با وحدت و یکدلی محقق می‌شود.

حجاب دغدغه خانواده‌های شهداست

مادر شهید مدافع حرم سجاد طاهرنیا نیز در این دیدار با آرزوی توفیق برای تمامی خدمتگزاران  نظام جمهوری اسلامی ایران اظهار کرد: حفظ حجاب و پایبندی به ارزش‌های اسلامی دغدغه بزرگ تمامی خانواده‌های شهدا است.

سکینه علیزاده با بیان اینکه مشاهده برخی از موضوعات موجب تألم و ناراحتی است، افزود: مسؤولین فرهنگی کشور باید پیرامون مسئله حجاب جهادی عمل کنند و یقیناً روح شهدا شاهد و ناظر اعمال همه است.

حفظ ارزش‌ها و ولایتمداری باید همواره موردتوجه باشد

نسیبه علی پرست همسر شهید مدافع حرم سجاد طاهرنیا نیز در این دیدار اظهار کرد: شهدا برای تداوم اسلام و انقلاب جان خود را نثار کردند و حفظ ارزش‌ها و ولایتمداری باید همواره موردتوجه و در اولویت باشد.

شهید مدافع حرم سجاد طاهرنیا در آبان ماه سال ۹۴ در روز تاسوعا در سوریه به شهادت رسید و چهارمین سالگرد شهادت این شهید گران‌قدر روز یکشنبه هفدهم شهریور در گلزار شهدای رشت برگزار می‌شود./فارس

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.